Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat zou dáár nu voor 'n karaktertje uitrollen?
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
tineke
-
tineke
Ik vind sommige trouwens wel leuk om te zienMARC_S schreef:Toch hebben ze de Brazilian bandog nieuw leven ingeblazen door de fila met de pitbull te kruisen. Dat kan maar zo overwaaien.

Maar het haalt het niet bij dit natuurlijk
http://www.lostresnaranjos.com/pages/main.html
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
Wauw wat een prachtige honden staan op die site Tineke, gelijk even onder favorieten gezet, kan ik af en toe m`n hart ophalenMaar het haalt het niet bij dit natuurlijk
-
tineke
Ja he en een heleboel Orson look a likesYv*nn schreef:Wauw wat een prachtige honden staan op die site Tineke, gelijk even onder favorieten gezet, kan ik af en toe m`n hart ophalenMaar het haalt het niet bij dit natuurlijk
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Prachtige honden op je link TinekeNanna schreef:Een Fila mag dan een machtig bewakersinstinct hebben, hij ziet er ondertussen uit als een lieve knuffelbeertineke schreef: God zij dank wordt er met de fila's niet zo veel rottigheid uitgehaald en zijn er sowieso standaard weinig tot geen fila's te koop.
Ook zitten ze zelden in de asiels en staan er altijd weinig op mp ,onbekend maakt onbemind![]()
Ik denk dat dát maar weinig mensen die een woest uitziende hond zoeken aanspreekt.
Ik zie helaas wel meer kaukazen op mp :N: Gelukkig is de broodfokker die erop staat al gehalveerd met zijn prijs , dus ik hoop dat hij het hierna niet meer de moeite waard vind voor nog een nest.
Nouuuu Nana ik heb Orson een paar keer ontmoet en juist door zijn hele verschijning heb je niet echt iets van ohhh ik ga Orsieee even knuffelen.
Groetjes Els
-
tineke
Dat ligt eraan uit welke lijnen de fila komt ,cafib fila's zien er weer wat minder knuffelbeerachtig uit en zijn meer werklijnen.Nanna schreef:Een Fila mag dan een machtig bewakersinstinct hebben, hij ziet er ondertussen uit als een lieve knuffelbeertineke schreef: God zij dank wordt er met de fila's niet zo veel rottigheid uitgehaald en zijn er sowieso standaard weinig tot geen fila's te koop.
Ook zitten ze zelden in de asiels en staan er altijd weinig op mp ,onbekend maakt onbemind![]()
Ik denk dat dát maar weinig mensen die een woest uitziende hond zoeken aanspreekt.
Op zich vind ik het een prima zaak dat mensen die een hond kopen enkel en alleen om het stoere uiterlijk niet op een fila vallen ,zo wordt het ras niet mateloos populair en dat komt het ras alleen maar ten goede.
Overigens ziet een fila er niet alleen uit als een lieve knuffelbeer ze zijn het ook , ik ken geen andere ras wat zo vriendelijk en verdraagzaam is naar zijn eigen roedel als de fila dus wat dat betreft klopt het uiterlijk ook wel weer
Als je voor wat stoerders wilt moet je het in een andere hoek zoeken

-
tineke
-
*Daantje*
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Ik heb even wat *geknipt* in je post maar ik ben het hier 100% mee eens.tineke schreef:
echte fila liefhebbers gruwen van kruisingen en wensen alleen een ''pure fila'' zowel uiterlijk als innerlijk
Daarom heb ik zo de *schurft* aan bewust gefokte kruisingen van de RR.
Die vervolgens worden verkocht op MP onder het mom van *sjieke* kruising.
Een echte liefhebber van een bepaald ras gaat zoiets aan het hart.
Vooral als het ook nog een pittige kruisingen zijn, en dat is veelal.
Geweldige link overigens Tineke, echt wel Orson look-a-like's.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.