Of(wanneer we voor de mildere versie gaan) haar een paar van zijn boeken moet uitlenen mn nederlands

Moderator: moderatorteam
Dat vind ik iets te ver gaan, ik hoor in haar tekst alleen wat het gros van de jeugd tegenwoordig denkt die een opleiding heeft gedaan dat ze meteen werk hebben en meteen het maximale salaris krijgen en allemaal een gigantische carrière gaan maken. Dus wat dat betreft verbaasd me haar verhaal mij niet.fresan schreef:Misschien wordt het dan eens tijd dat die vent van haar zich met al zijn HBO nivo eens achter zijn oren gaat krabbelen en als de wiede weerga zijn HBO spulletjes moet gaan pakken.
Of(wanneer we voor de mildere versie gaan) haar een paar van zijn boeken moet uitlenen mn nederlands
Daarom hebben onze knullen nog geen vriendinNeeltje schreef:Dat vind ik iets te ver gaan, ik hoor in haar tekst alleen wat het gros van de jeugd tegenwoordig denkt die een opleiding heeft gedaan dat ze meteen werk hebben en meteen het maximale salaris krijgen en allemaal een gigantische carrière gaan maken. Dus wat dat betreft verbaasd me haar verhaal mij niet.fresan schreef:Misschien wordt het dan eens tijd dat die vent van haar zich met al zijn HBO nivo eens achter zijn oren gaat krabbelen en als de wiede weerga zijn HBO spulletjes moet gaan pakken.
Echter komt ze zelf erg naïef over, als zijnde zich nog niet voldoende te hebben verdiept in het houden van 'n kennel/fokken. En zeker bij 'n jonge meid, hoor ik liever dat ze toch gewoon gaan werken. Tenzij ze geen uitkering krijgt, dan is het prima. Maar slim, nee, niet echt.
tineke schreef:Aan de andere kant Suzanne iemand die zo selectief op bepaalde kwaliteiten een partner kiest is natuurlijk wel een aanwinst voor de fokwereld,als ze tenminste in honden fokken hetzelfde beleid voertLongFields schreef:Ehhh....Nanoesje schreef:
Ik heb daar tevens mijn vriend op uitgezocht, ook kwa opleiding en wat hij wil worden.
![]()
Leest je vriend hier mee?
Denk je dat hij het leuk zal vinden om te lezen dat je niet op hem gevallen bent vanwege zijn prachtige ogen, leuke uitstraling of lieve karakter?
Nee, in plaats daarvan is hij "geselecteerd" op opleidingsniveau en "nut voor later".
Vreemd...![]()
![]()
Op zich zie ik wel wat in zo'n herkende kennel![]()
Nee geweldigLongFields schreef:Ehhh....Nanoesje schreef:
Ik heb daar tevens mijn vriend op uitgezocht, ook kwa opleiding en wat hij wil worden.
![]()
Leest je vriend hier mee?
Denk je dat hij het leuk zal vinden om te lezen dat je niet op hem gevallen bent vanwege zijn prachtige ogen, leuke uitstraling of lieve karakter?
Nee, in plaats daarvan is hij "geselecteerd" op opleidingsniveau en "nut voor later".
Vreemd...