Je mag vinden dat ik stook, zit ik niet mee, niets is makkelijker dan meelopen met de meelopersstarfleet schreef:Ik vind dat je een beetje aan het stoken bent. Met dingen die niet waar zijn, zoals dit ook weer. Nu doe je net of "de dames" gruwelijk kwetsende en discriminerende opmerkingen maakten. Als ze nu tegen Marc en Martijn relnicht gebruiken, dán is het discriminerend en bedoeld om te zieken. Dat was het destijds niet.Addy schreef:Dat betekend dus dat de dames die in het nog niet zo verre verleden al eerder discriminierende uitlatingen hebben gedaan daar nog nooit voor gewaarschuwd zijn![]()
Want anders hadden ze minimaal een weekban moeten hebben nu![]()
Wat dus precies aantoont wat ik al zei, er wordt gewoon gediscrimineerd hier en ik maar denken dat dit tegen de forumregels is
Martijn gebruikte in ongeveer diezelfde tijd teef als hij het over vrouwen had. Volgens hem een heel gewoon woord . Vond jij geloof ik ook???. Nou ik niet. Ik vind het een afschuwelijk denigrerend woord als je dat gebruikt tegen vrouwen en ik vond dat nou weer echt niet kunnen. Daar heeft Martijn geen waarschuwing voor gehad, mocht gewoon blijven staan. Prima dan wat mij betreft, dat kan dat die term voor hem vee minder beladen is, maar in de toekomst niet als hij het tegen mij zou gebruiken, want dan is dat om te zuigen en mij op de kast te krijgen.
Anne
Daar pas ik voor, al maand in maand uit worden hier discriminerende opmerkingen richting Marc en Martijn gemaakt maar altijd zo dat het net is alsof het een grap is. Heel knap gedaan van de dames moet ik toegeven
Ik verklaar Martijn niet heilig maar dat hij steeds uitgelokt wordt, de modjes net doen alsof hun neus bloed om vervolgens een waarschuwing richting Martijn met daarop een ban te geven, dat ontgaat me echt niet.
Dat noem ik discriminatie en dat is ook gewoon discriminatie. Al vind jij van niet. Dat zegt alles over jou maar geeft niet er zijn een boel mensen die met oogkleppen oplopen als het om discriminatie gaat. Dat zijn meestal ook de mensen die het hardste roepen dat ze toch echt geen hekel aan homo's hebben