Baarmoederonsteking? Maar ik bedenk me nu dat dat om gecastreerde reuen ging die natuurlijk echt niks meer hebben. Bij Dapper is het een normale kwak alleen zonder zaadcellen. Dat mag niet uitmaken natuurlijk.Rosita Compagner schreef:En hadden ze daar ook argumenten bij?MARC_S schreef:Hahaha, nou nee hoor. De bedoeling is gewoon scheiden en zeker geen gedoe. Ik heb ook gehoord dat dat helemaal niet gezond is en ik heb geen zin in de hele dag dekkingen in huis. :N:Rosita Compagner schreef:Hahahaha, dan kunnen jullie die teef vast laten oprekken voordat ze voor 't echie gedekt gaat worden. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.MARC_S schreef:Cleo is gecastreerd omdat dat in het contract van de Stichting waar ze vandaan komt stond dat dat verplicht was. Verder is hier geen hond gecastreerd en dat gaat alleen gebeuren als er een dringende medische reden voor is.
Dapper wordt wel misschien gesteriliseerd als hij toch een keer onder narcose moet. Dan laten we zijn zaadleiders doorknippen omdat we dus ook een ongecastreerde teef hebben. Sterilisatie heeft geen enkel effect op de hond, ook hormonaal blijft alles gelijk dus die optie overwegen we wel
Puur voor de zekerheid. In de familie van Eva komt stille loopsheid wel eens voor dus dan wil ik toch het zekere voor het onzekere nemen. Moet er niet aan denken Eva te zien uitdijen zonder dat ik ook maar iets weet. Dan 8 halve Dappertjes zeker. Nou neuh
Maargoed, dan nog, geen zin in.
Verder moet het nog gebeuren en de DA doen er allemaal moeilijk over. Die kunnen zich er weinig bij voorstellen schijnbaar want die halen liever de ballen eraf. Dat doen we dus niet