Ik wist niet waar ze lagen, dus ik moest echt op Biène vertrouwen.
Haar tot zoeken aangezet waarna ze in een behoorlijk tempo het bos inliep. Ineens zag je dat ze lucht kreeg, kop naar beneden en hebbes....het hangslotje was gevonden.
Netjes geapporteerd en afgegeven bij me.
Haar opnieuw aangezet, waarna ze wederom achterin het zoekveld ging zoeken. Weer zag je haar lucht krijgen, kop naar beneden en ja hoor...de sleutel was ook gevonden. Wederom netjes afgegeven en geapporteerd.
Ze hoefde nog maar 1 voorwerp (een moersleuteltje) wat hoog zou moeten liggen. Gezien het terrein gokte ik er zelf op dat het op een stapeltje houtblokken zou liggen.

Haar dus weer aangezet, waarna ze voor de derde keer achteraan in het zoekveld begon te zoeken. Blijkbaar kreeg ze daar geen lucht meer dus ze kwam weer meer mijn richting op. Daarbij draaide ze om de houtblokken heen en ik zag haar lucht krijgen. De neus ging echter veel verder omhoog dan het stapeltje houtblokken en op mijn verbaasde "ligt het niet op die houtblokken

Twan had het over een klein uitsteekseltje aan de stam gehangen en het hing dus zo'n 80 cm boven de grond.

En dat verdiende natuurlijk een flinke beloning dus ze mocht lekker ff spelen met de bal.
Wat erg leuk was, was dat, terwijl ze aan het zoeken was, een paar clubgenoten die eigenlijk nog weinig weten van het programma wat ik nu train, bleken te staan kijken.