Lilo is een tijd als eerste enige hond hier in huis geweest en was als jonge hond al een ouwesokkerig tiepje, ik merkte dat ze stapelgek was op voornamelijk blonde honden, zoals de labrador van mijn vriendin, toen Rob het steeds vaker had over zijn vorige Golden Rocko heb ik besloten dat er voor hem een Golden zou komen en dat werd Ozzy, Lilo is helemaal opgebloeit sinds hij er is
daarna is in een opgelukkige periode Danne erbij gekomen ( Lilo loops en Oz in die zelfde periode gecastreerd) toen hebben we een poosje flink heibel in de tent gehad, maar dat is met een goede begeleiding helemaal goed gekomen
als ik nu naar ze kijk kunnen ze geen van drieen meer zonder maatje, Danne is tenslotte geboren en opgegroeid met veel honden, en heeft nooit anders gekent, er is tenslotte altijd wel iemand om even mee te spelen of om lekker tegenaan te liggen, soms is Ozzy met Rob mee naar huis en merken ze daar weinig van, maar duurt dat een week ofzo dan merk ik aan Lilo dat ze hem mist en pieperig wordt, dan is het tijd voor Oz om terug te komen en zijn de meiden weer helemaal blij, Ozzy kan wel alleen met Rob ( een paar dagen dus), maar helemaal alleen kan ie niet, uit logeren kan ie ook niet want dan wordt ie echt ziek omdat ie zijn roedel zo mist.
hier gaat die stelling dus zeker niet op