Dit bevalt ons alledrie heel erg goed en ik ben nu al aan het rondkijken naar een cursus als deze zijn afgelopen

Tijdens de gehoorzaamheidstrainingen van Fien wordt er ook regelmatig iets met speuren gedaan en Fien doet het heel erg goed, vind ik dan

Dit is ook een van de weinige dingen waar ik haar niet voor moet enthousiasmeren, dat gaat helemaal vanzelf

De keus met Fien is snel gemaakt, ik ga met haar een speurcursus volgen

Het enige waar ik nog over twijfel is of ik daarnaast ook nog verder zal gaan met gehoorzaamheid

Met Bowie twijfel ik nog.... Aan de ene kan vindt Bowie op de een of andere manier behendigheid wel erg leuk :N:

Speuren vindt ze ook leuk maar deze wordt waarschijnlijk maar 1x in de week gegeven en die wil ik eigenlijk met Fien doen

Als ik behendigheid ga doen met Bowie zal dat puur recreatief zijn en alleen voor de lol rennen, springen en overige toestellen doen. Het lijkt me niet dat dit heel erg belastend is, toch? Een beetje op beginnersniveau leuk bezig zijn, dat is een beeje mijn idee. Kan toch geen kwaad? Ze vertoont trouwens niet iets aan haar gewrichten waardoor ik hier aan ga twijfelen, maar toch...