Juno is een zwarte lab en een hele mooie al zeg ik het zelf.
Iemand?
Moderator: moderatorteam

Blond, grijs steekt lekker af tegen zwart dus het is wel duidelijk te zien. Overigens, het is een volle lab met een zwarte moeder en blonde vader.malinois schreef:echt blond of grijs?
Mn dober heeft dus knok gehad ooit met mn andere hond en die heeft daar op die bijtwonden alleen maar grijze haren teruggekregen...

Nee, het is voor zover bekend geen dominante mutatie, dus de pups hebben het zeer waarschijnlijk niet.Maeve schreef:Mozaiek, dat bedoelde ik! Wist niet meer hoe ze dat noemdenMaar het is dus een mutatie. Zou zo'n hond dan ook pups voortbrengen met deze foutkleuren of is het puur toeval?
Dingo schreef:Je bent me voormalinois schreef:echt blond of grijs?
Mn dober heeft dus knok gehad ooit met mn andere hond en die heeft daar op die bijtwonden alleen maar grijze haren teruggekregen...![]()

Soms.Gaia schreef:Aha, dus eigenlijk een uhm mutatie. Is dit niet terug te halen in de vererving van de ouders dan?
Waarschijnlijk zijn ze niet geinformeerd door iemand met kennis van zaken. Zo gaan bepaalde dingen misschien wel een eigen leven leiden.Marjoleine schreef:Op die site staan wel wat onzindingen, hoor.![]()
Maar de witte poten, witte pootvlekken en borstvlekken zijn geen miskleuren maar onderdeel van solid, eenkleurig.
Niet gewenst misschien, maar genetisch verklaarbaar.
Die koeien zou ik wel eens willen zien. Die zijn misschien genetisch wél interessant.
Bolo is dat niet, die is erg logisch
Daar ga ik wel van uit inderdaad. De ontwikkeling gaat door, dus je moet op blijven lettenElmar schreef:Waarschijnlijk zijn ze niet geinformeerd door iemand met kennis van zaken. Zo gaan bepaalde dingen misschien wel een eigen leven leiden.
Haha, ik vermoed hem van mutaties, maar dat heeft meer betrekking op z'n gedrag.ranetje schreef:Een keurmeester zei eens dat er geen hond zo zwart is of er zitten wel een paar witte (of lichte) haartjes aan.![]()
Dus of je nu meteen Juno moet verdenken van mutaties weet ik niet.
In Italië zit een fokker die spot on (of zoiets) Labradors fokt.
Die zijn blond/zwart gevlekt.
Net koeien :N:

Ja en de link staat hier op het forumGaia schreef:Haha, ik vermoed hem van mutaties, maar dat heeft meer betrekking op z'n gedrag.ranetje schreef:Een keurmeester zei eens dat er geen hond zo zwart is of er zitten wel een paar witte (of lichte) haartjes aan.![]()
Dus of je nu meteen Juno moet verdenken van mutaties weet ik niet.
In Italië zit een fokker die spot on (of zoiets) Labradors fokt.
Die zijn blond/zwart gevlekt.
Net koeien :N:![]()
Heeft die fokker een website? Ben wel benieuwd hoe die honden eruit zien.