Waarom? Wat heeft het nou voor nut dat ik namen ga noemen behalve dat als ik dan in de toekomst ergens verschijn ik de emmers stront over me heen krijg? Daar pas ik dus voor.malinois schreef:ja da's de enige manier om er naar te kunnen kijken lijkt me toch?*Linda* schreef:Ik zag het later ja, nou hup met de namen, anders lul je in de ruimteestelle schreef:uhhh ik moet ook namen noemen hoor.*Linda* schreef: Oh op iemand die ook herders heeft wordt wél normaal gereageerdDaar worden geen namen gevraagd en daar wordt ook niet tegen gezegd dat ze haar mond moet houden omdat ze niet weet waarover ze praat? Hoe typisch en voorspelbaar weer.
Vind het altijd zo zwak als er heel veel geklaagd wordt maar geen namen genoemd worden... als je er zo zeker van bent moet je dat ook gewoon kunnen zeggen.. klaar.
Wat hebben jullie er aan als ik namen noem? vertel het me eens. Als ik zeg dat het africhters zijn die op de nederlandse staan en op de grote wedstrijden meedraaien dan kun je dat toch gewoon van me aannemen? Dan heb ik het toch niet over amateur mannetjs op amateur clubjes?
Overigens weten een heleboel mensen in de africhting hoe ik er over denk. Als ik ergens kom dan hou ik ook niet mijn mond en zeg ik wat ik er van vindt en hoe ik vind dat het ook anders zou kunnen.
Sta toch verdorie niet voor niks bekend als de 'softie'.