bulletjebe schreef:Misschien omdat ze de reu afsnauwen na een geslaagde dekking? Of is dat niet wat je bedoelt?
eh nee dat bedoel ik niet en ik vraag ook niet waarom maar of mensen een soortgelijke ervaring hebben
kijk Kalusha staat sinds vorige week dinsdag voor de reuen, het is nu 9 dagen later en ze staat nog steeds klaar voor ze. Ik laat haar niet meer dekken, dus dit keer ook niet. Maar in 2003 en 2004 heeft ze een nestje gehad , toen stond ze maar 3-5 dagen voor een reu, nu ze niet gedekt is dus veel langer,
ik denk dat dat komt omdat ze toen gelijk opgenomen had en het dus niet nodig was om nog vaker gedekt te worden, nu is ze uberhaupt niet gedekt en is ze misschien dus langer vruchtbaar?
met Solar idem dito.
snap je nu wat ik bedoel? en ik wil dus weten of mensen soortgelijke ervaringen hebben, dat wanneer hun teven niet gedekt worden dat ze langer staan voor een reu dan wanneer ze wel gedekt zijn.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.