Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boerboel
Moderator: moderatorteam
-
Cendy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel
- Aantal honden: 2
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik had het ook tegen iemand die zei dat het 1/4 boerboel is. Beetje raar als pa een boerboel isCendy schreef:Het gaat niet om de pa, het ging om de 1e hond op de fotoMARC_S schreef:Tja, 1/4 nog wel. Apart, want op deze foto van de vader en de betreffende hond zie ik gewoon 2 boerboels.bruutje schreef: T is alleen jammer dat alles een bb word genoemd, al zit t er maar voor een vierde in
Grappig is ook dat pa gecoupeerd is als een boerboel. Zou hij niet wel eens direct uit Afrika kunnen komen?
-
bruutje
- nieuw lid
Ik doelde niet op deze hond, maar in t algemeen..... als er maar iets boerboel in zit, is het een boerboel, snappieMARC_S schreef:Tja, 1/4 nog wel. Apart, want op deze foto van de vader en de betreffende hond zie ik gewoon 2 boerboels.bruutje schreef: T is alleen jammer dat alles een bb word genoemd, al zit t er maar voor een vierde in
Grappig is ook dat pa gecoupeerd is als een boerboel. Zou hij niet wel eens direct uit Afrika kunnen komen?

- Kayka
- Zeer actief
Nee dan is het een boerbeetjebruutje schreef:Ik doelde niet op deze hond, maar in t algemeen..... als er maar iets boerboel in zit, is het een boerboel, snappieMARC_S schreef:Tja, 1/4 nog wel. Apart, want op deze foto van de vader en de betreffende hond zie ik gewoon 2 boerboels.bruutje schreef: T is alleen jammer dat alles een bb word genoemd, al zit t er maar voor een vierde in

- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
zoals mijn reu he, die zou net zo goed een broertje kunnen zijn van jou bbbruutje schreef:Hier ook een boerboel, zeer sterk groot zwaar en gevaarlijk, legt zo zijn kop op je voeten en likt je handen af![]()
Onzin natuurlijk, zoals zoveel onzinnigs word geschreven en verteld over de boerboel.. Deze hond op de foto ziet er niet uit als een boerboel, maar wat maakt t uit, als ie maar lief is
T is alleen jammer dat alles een bb word genoemd, al zit t er maar voor een vierde in
-
bruutje
- nieuw lid