Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Boerboel

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Cendy »

En pa zou ook nog weleens uit Belgie kunnen komen :idea:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Cendy schreef:
MARC_S schreef:
bruutje schreef: T is alleen jammer dat alles een bb word genoemd, al zit t er maar voor een vierde in :roll:
Tja, 1/4 nog wel. Apart, want op deze foto van de vader en de betreffende hond zie ik gewoon 2 boerboels.

Afbeelding

Grappig is ook dat pa gecoupeerd is als een boerboel. Zou hij niet wel eens direct uit Afrika kunnen komen? :idea:
Het gaat niet om de pa, het ging om de 1e hond op de foto :roll:
Ik had het ook tegen iemand die zei dat het 1/4 boerboel is. Beetje raar als pa een boerboel is :mrgreen:
Afbeelding
bruutje
nieuw lid

Ongelezen bericht door bruutje »

MARC_S schreef:
bruutje schreef: T is alleen jammer dat alles een bb word genoemd, al zit t er maar voor een vierde in :roll:
Tja, 1/4 nog wel. Apart, want op deze foto van de vader en de betreffende hond zie ik gewoon 2 boerboels.

Afbeelding

Grappig is ook dat pa gecoupeerd is als een boerboel. Zou hij niet wel eens direct uit Afrika kunnen komen? :idea:
Ik doelde niet op deze hond, maar in t algemeen..... als er maar iets boerboel in zit, is het een boerboel, snappie :mrgreen:
Afbeelding
Kayka
Zeer actief

Ongelezen bericht door Kayka »

bruutje schreef:
MARC_S schreef:

Ik doelde niet op deze hond, maar in t algemeen..... als er maar iets boerboel in zit, is het een boerboel, snappie :mrgreen:
Nee dan is het een boerbeetje :mrgreen:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door vania »

bruutje schreef:Hier ook een boerboel, zeer sterk groot zwaar en gevaarlijk, legt zo zijn kop op je voeten en likt je handen af :smile:

Onzin natuurlijk, zoals zoveel onzinnigs word geschreven en verteld over de boerboel.. Deze hond op de foto ziet er niet uit als een boerboel, maar wat maakt t uit, als ie maar lief is :wink:
T is alleen jammer dat alles een bb word genoemd, al zit t er maar voor een vierde in :roll:
zoals mijn reu he, die zou net zo goed een broertje kunnen zijn van jou bb :smile: terwijl het toch een raszuivere stamboom presa is :wink:
Afbeelding
bruutje
nieuw lid

Ongelezen bericht door bruutje »

ja idd, jou presa is net een boerboel, als je dat zou zeggen zou ik je geloven :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
roy_C
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door roy_C »

weet je al waar die vandaan komt??
mvg Roy en Don Vito
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”