Heerlijk een dik uur uitgewaaid en de honden heerlijk gerend/gespeeld/ravotten, met 'n lege plastic fles en elkaar.
We kwamen helemaal niemand tegen, geweldig!!
Fantastisch om de honden zo bezig te zien, genieten vind ik dat!
Moderator: moderatorteam
Dat kan niet, die vechten alleen maar.doggy schreef:Vooral met de Herder en de X Pittbull / Stafford, heeft Beike heerlijk gespeeld.

I know.doggy schreef:Dat denken de meeste mensen, maar dat is echt niet waarmoosje schreef:Dat kan niet, die vechten alleen maar.doggy schreef:Vooral met de Herder en de X Pittbull / Stafford, heeft Beike heerlijk gespeeld.![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn zulke lieve honden

Bauke ben ik nog nooit tegengekomen.alm@ schreef:Is dit je dagboek? Heb jij nooit eens een lekkere knokpartij met Bauke?
Sorry, Beike natuurlijk. Ik zat te grappen hoordoggy schreef:Bauke ben ik nog nooit tegengekomen.alm@ schreef:Is dit je dagboek? Heb jij nooit eens een lekkere knokpartij met Bauke?
Volgensmij wonen die hier ook niet echt in de buurt![]()
( als je die Bauke bedoeld)
Het is soms idd. wel opletten met andere honden.
Er loopt hier regelmatig een man met zijn politie-honden en die man keert altijd direct om als hij iemand anders ziet lopen met een hond.
Ik wil dus niet dat Beike daar heen gaat, want hij zal zich niet voor niks omkeren en die kant dan ook uitlopen met de honden.
Morgen is er niet echt een park-dag.![]()
Morgen gaan we naar Drenthe te wandelen met een hele groep, waaronder veel Witte Herders.
Maar er zijn ook andere rassen bij.
Natuurlijk gaan we van te voren en na de tijd wel weer, maar dat zullen geen grote einden worden, ik denk dat Beike dan wel moe is, als we terug komen uit Drenthe.