Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe was jullie dag in het park???

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pol
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Pol »

Vanmorgen om negen uur hier naar het strand geweest samen met een vriendin en haar twee honden.
Heerlijk een dik uur uitgewaaid en de honden heerlijk gerend/gespeeld/ravotten, met 'n lege plastic fles en elkaar.
We kwamen helemaal niemand tegen, geweldig!!
Fantastisch om de honden zo bezig te zien, genieten vind ik dat!
:ok:
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Vanmorgen waaide het stevig en overal plassen, maar er moest natuurlijk gespeeld worden, dus Fellow zag er niet uit, maar had wel lekker zich uitgeleefd :wink:
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Beike heeft vanmiddag heerlijk in het park gespeeld met een Zwarte Herder, een Bordercollie , 2 Stabij's , een Teckel en een X Pittbull / Stafford.

We kwamen ze allemaal afzonderlijk tegen, dus niet in één keer.

Vooral met de Herder en de X Pittbull / Stafford, heeft Beike heerlijk gespeeld.
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Hier ook geen parken, maar ook gewoon de polder in.
En het liefst kom ik geen andere honden tegen, wel zo makkelijk :ok:
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ik wilde Fellow net aanlijnen toen ik een herder aan zag komen die nogal bekend staat als grijpgraag, dus ben ik de andere kant maar opgelopen, daar heb ik Fellow nog even losgelaten, maar het was overal een modder boel (had Fellow net geborsteld) dus hij kwam helemaal vies thuis. Ach, dat hoort er bij. Verder was het erg rustig in het park.
doggy

Zo net heb ik de oppashond ( X Wetter / Stabij) voor vandaag en Beike uitgelaten.
Daarna heb ik de oppashond mee genomen hier in huis en nu zijn ze aan het spelen. :D

Onderweg waren we 1X BorderCollie tegen gekomen en een X Stabij.
doggy

Vanmorgen zijn we het park in geweest en heeft Beike heerlijk door de sneeuw gerent ( van wat er nog van over was), samen met zijn 2 vriendinnetjes ( BernerSennen en een X Staby/Bordercollie).
Ook heeft hij nog even gesnuffelt met een X Westie, maar die wou niet spelen.

Op de terugweg kwamen we nog een vriendje tegen van Beike, een X Staby/Labrador.

Heerlijk in het zonnetje gelopen en de kou viel best wel mee.
doggy

Vanmorgen niemand tegen gekomen in het park, dus niemand voor Beike om mee te spelen.
Beike heeft lekker los gelopen en lekker gerent over het grasveld en Beike heeft even een paar molshopen ge-inspecteerd.

Vanmiddag kwamen we een Siba-Inu pup tegen in het park en daar heeft Beike de hele weg dat we met elkaar opliepen, mee gespeeld.

Dat hondje hing in Beike zijn staart en aan Beike zijn "broek", maar dat kon Beike niks schelen, hij ging zelfs de pup uitdagen en ging in de spel-houding.

Toen we thuis waren, heeft Beike lekker liggen slapen en nu ligt hij te luieren op zijn kussen.
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

doggy schreef:Vooral met de Herder en de X Pittbull / Stafford, heeft Beike heerlijk gespeeld.
Dat kan niet, die vechten alleen maar. :pffff:

:smile: :smile:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
doggy

moosje schreef:
doggy schreef:Vooral met de Herder en de X Pittbull / Stafford, heeft Beike heerlijk gespeeld.

Dat denken de meeste mensen, maar dat is echt niet waar :pffff: :ok:

Het zijn zulke lieve honden :ok:
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

doggy schreef:
moosje schreef:

Dat denken de meeste mensen, maar dat is echt niet waar :pffff: :ok:

Het zijn zulke lieve honden :ok:
I know. :D
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
doggy

Vanmorgen eerst een rondje park gedaan, waarbij we één andere hond tegen kwamen, ook een Stabij.

Daar heeft Beike even mee gespeeld en daarna zijn we verder gelopen en later weer terug naar huis.

Vanmiddag hebben we een heerlijke wandeling gemaakt van bijna 2uur lang.
Heerlijk door het park, alleen dan de andere kant op, helemaal achterlangs ( velden en water) en later zijn we dezelfde weg terug gelopen naar huis.
Beike heeft zich prima vermaakt.
Hij had lekker gezwommen en ge-rent.

Beike had een hele grote stok uit het water gehaald en die gooide ik er weer in, en zo ging dat een paar keer achter elkaar :D

Later zag ik een plastic strandbal in het water liggen en die heeft Beike uit het water gehaald en daar hadden we ook nog even lekker mee gespeeld.
Helaas was de bal wel lek, maar dat mocht de pret niet drukken :D

We kwamen 1 andere hond tegen, een Stafford, alleen was die aangelijnd, dus lijnde ik Beike ook even aan.
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Vandaag moet ik nog met Fellow het park in, maar gisteren heeft Fellow, nadat hij zijn bal is kwijt geraakt en niet weer terug is gevonden, heerlijk gespeeld met Kruimel, een klein mixje. Vaak als wij lopen is het erg rustig in het park, dus we komen niet zo vaak speelvriendjes tegen.
doggy

Beike heeft vanmorgen heerlijk met een Mastino gespeeld en vanmiddag met een X Stabij.

Ik ben nu aan het oppassen en deze mensen hebben een Witte Herder en daar had Beike even mee gespeeld ( Beike heb ik mee genomen, die gaat meestal mee als ik daar op ga passen).
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Is dit je dagboek? Heb jij nooit eens een lekkere knokpartij met Bauke? :mrgreen:
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Hier vanmiddag ook lekker gewandeld met Woopy, Kimba en Hera.
De dames beiden een bal in de bek, afentoe gooien en dan lekker wat rond wandelen. Afentoe even de pootjes koelen in het meertje en lekker hier ne daar snuffelen.
Kwamen nog wat bekende hondjes tegen die we vaak tegenkomen zoals de Golden reu met zijn zwarte malthezer vriendje. Malthezertje relt altijd de hele boel op.

Kimba ligt nu in de mand te slapen maar dr poten gaan alle kanten op en ze maakt rare geluiden. Die heeft het dus weer leuk gehad. :cheer:
doggy

alm@ schreef:Is dit je dagboek? Heb jij nooit eens een lekkere knokpartij met Bauke? :mrgreen:
Bauke ben ik nog nooit tegengekomen.
Volgensmij wonen die hier ook niet echt in de buurt :mrgreen:
( als je die Bauke bedoeld)

Het is soms idd. wel opletten met andere honden.
Er loopt hier regelmatig een man met zijn politie-honden en die man keert altijd direct om als hij iemand anders ziet lopen met een hond.
Ik wil dus niet dat Beike daar heen gaat, want hij zal zich niet voor niks omkeren en die kant dan ook uitlopen met de honden.

Vandaag is het niet echt een park-dag. :mrgreen:

We gaan straks naar Drenthe te wandelen met een hele groep, waaronder veel Witte Herders.
Maar er zijn ook andere rassen bij.
( tegen 9.15 uur weg en om 11 uur gaan we wandelen)

Natuurlijk gaan we van te voren en na de tijd wel weer, maar dat zullen geen grote einden worden, ik denk dat Beike dan wel moe is, als we terug komen uit Drenthe.

Edit : Even de tekst aangepast, wegens een foutje.
Laatst gewijzigd door doggy op 14 dec 2008 00:25, 1 keer totaal gewijzigd.
doggy

estelle schreef:zwarte malthezer vriendje.
Ik meende dat Malthezers altijd wit waren :D
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

doggy schreef:
alm@ schreef:Is dit je dagboek? Heb jij nooit eens een lekkere knokpartij met Bauke? :mrgreen:
Bauke ben ik nog nooit tegengekomen.
Volgensmij wonen die hier ook niet echt in de buurt :mrgreen:
( als je die Bauke bedoeld)

Het is soms idd. wel opletten met andere honden.
Er loopt hier regelmatig een man met zijn politie-honden en die man keert altijd direct om als hij iemand anders ziet lopen met een hond.
Ik wil dus niet dat Beike daar heen gaat, want hij zal zich niet voor niks omkeren en die kant dan ook uitlopen met de honden.

Morgen is er niet echt een park-dag. :mrgreen:

Morgen gaan we naar Drenthe te wandelen met een hele groep, waaronder veel Witte Herders.
Maar er zijn ook andere rassen bij.

Natuurlijk gaan we van te voren en na de tijd wel weer, maar dat zullen geen grote einden worden, ik denk dat Beike dan wel moe is, als we terug komen uit Drenthe.
Sorry, Beike natuurlijk. Ik zat te grappen hoor :wink: Veel plezier morgen :ok:
Afbeelding
doggy

alm@ schreef: Sorry, Beike natuurlijk. Ik zat te grappen hoor :wink: Veel plezier morgen :ok:
Dankje :D

Geeft niks, geintje moet kunnen, toch??? :mrgreen:

Ik keek net op de klok, maar het is straks al. :mrgreen:
doggy

Vanmorgen kwamen we in het park, een X Stabij tegen en een JackRusseltje.
Daar had Beike even lekker mee gespeeld.
Op de terugweg, kwamen we een Boxer tegen en daar had Beike ook even lekker mee gespeeld.

Vanmiddag kwamen we in het park een BernerSennen tegen en 2 Duitse Doggen en een Boxer.
Dat was ook een feest en met de meeste honden had Beike even heerlijk gespeeld.

Ik vind het altijd zo genieten als ik Beike zie spelen met andere honden, zo tevreden is hij dan , je ziet hem dan genieten.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”