tja normaal kan dat niet aangezien die mensen al betaald hebben voor reis en toegangsbewijs dus verder niets hebben. Zou makkelijk zijn als ik daar me dus gewoon tussen kan mengen en zo gratis het stadion ik kan wandelen... want daar wordt niet meer gecontroleerd... alleen bij instappen van de trein.Ennath schreef:Ooit stond ik met kind aan de hand en kind in de wandelwagen op de trein te wachten op Station Amsterdam Amstel.malinois schreef:dan is de enige menigte de betreffende supporters... en die moeten maar uit de buurt van hun bekkies blijven lijkt me?Zoek stok! schreef:Wat dacht je van een stationshal tijdens het begeleiden van supporters?Budkes schreef:maar ik kan me geen situatie bedenken waar een politiehond in een menigte moet lopen
Ben zelf supporter en bleef altijd netjes uit de buurt van die hondjes hoor...
Onschuldige voorbijgangers lopen niet midden in een groep supporters want die worden begeleid en daar komt geen buitenstaander bij.
Plotseling werd omgeroepen dat een trein een extra stop zou maken en dat wij verzocht werden niet in te stappen. De trein stopte, een ploegje agenten kwam het perron oprennen met een aantal honden. En eén daarvan had in een oogwenk bijna mijn zoontje van toen nog drie te pakken.
Ik stond in het midden van het perron, niet eens in de buurt van die trein. Ik had nog geen halve minuut de tijd gehad om daar te maken dat ik wegkwam. Ik wist niet eens dat er een supporterstrein aankwam.
Ik snap best dat in het heetst van de supportersstrijd best wel eens mis kan gaan.
Maar dat je als onschuldige niet tussen die supporters terecht kan komen is quatsch.
Het is me veel later nog een keer overkomen op station Leiden. Gelukkig was ik toen alleen. Maar ook dat was beangstigend.
En niet alleen vanwege het gedrag van die supporters.
Lijkt me idd. geen leuke ervaring... als je er zelf tussenloopt valt het wel mee.