Billy98 schreef:
Volgens mij brengt mijn DA de overleden dieren daar vlakbij het Feyenoordstation brr... kunnen ze daar ook paarden cremeren zover je weet? Wat dat kunnen ze daar namelijk.
Van paarden weet ik het niet.
Onze dierenarts laat ook standaard de overleden dieren naar die bij het feyenoordstadion brengen. De laatste twee keren dat er een kat daar overleed stond ik erop dat de kat naar Majesta gebracht werd. Ik heb er toen gekozen de volgende dag afscheid te nemen bij Majesta. Dan weet ik tenminste zeker dat mijn dier daar ook aangekomen is. Overdag kan je altijd je dier nog zelf brengen maar 's avonds of 's nachts is dat niet mogelijk. Dan wordt het dier in de vriezer gelegd en de volgende dag naar het crematorium gebracht door de dierenambulance.
Ik heb ook een keer mijn kat zelf in de oven gelegd.
Als je van te voren weet dat je dier moet worden ingeslapen. Plan het dan overdag en regel dan ook meteen een afspraak met het crematorium van jouw keus. Dan kan je het zelf brengen en zelf afscheid nemen. Bij Stompwijk willen ze je dier ook komen ophalen, maar als het even kan breng ik mijn dier het liefst zelf. Dat voelt voor mij prettiger. Ophalen doen ze 24 uur per dag, zelf langsbrengen kan alleen overdag.