Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pup wel of niet op de slaapkamer

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

roy
Zeer actief

Ongelezen bericht door roy »

Budkes schreef:
roy schreef:
LongFields schreef:
estelle schreef: Ja hoor al mijn honden lopen trappen.
Waarom zou een herder niet de trap op kunnen lopen?
Mijn herders van 4 1/2 en 9 jaar doen dit ook gewoon hoor. Niks raars aan toch?
Nee op zich niet raar, maar Roy doet het gewoon niet.

yvonne
==of topic== Roy was toch een gepensioneerde diensthond? Wat vreemd dan dat ie geen trappen loopt, ontkomt ie tijdens de dienst ook niet aan...

Pup in bed? Wat mij betreft wel, maar ik heb ook nog een man die mee mag praten (helaas :smile: )

Ik vind het heerlijk honden en katten in bed. Als mijn man 's nachts voor zijn werk van huis is ligen we met z'n allen (ik ,de kids, hond en kat) in bed. Heerlijk.
Onze volgende hond, wordt van mijn jongste zoon, en die gaat dan ook met hem mee naar bed. (die heeft mazzel)
Mijn eigen volgende pup, gaat voorlopig nog niet komen maar als ie komt, gaat ie naast mijn bed, tot dat ie groot genoeg is. Maar dus niet (geen toestemming) op bed :jank: .
Alhoewel ik mijn 13-jarige Jack russeltje bijna elke nacht stiekem meesmokkel :smile:
Het verhaal wat wij over Roy te horen hebben gekregen is dat hij tijdens de politietraining niet goed genoeg is bevonden en van eigenaar naar eigenaar is gegaan, wat er van waar is geen idee....
Ik denk dat hij geen trappen loopt gewoonweg omdat het hem zeer doet met zijn behoorlijke artrose, das mijn idee ervan kan er naast zitten.

yvonne
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

malinois schreef:
Hanneke2 schreef:
flamme schreef:wij beneden bij de pup. honden slapen hier niet bij ons boven dus daar zijn we ook als pup niet aan begonnen. Is eigenlijk bij alle honden tot nu toe goed gegaan.

even een andere vraag tussendoor. als een pup niet piept, dan wil dat toch neit automatisch zeggen dat hij het prettig vindt alleen??
Nee, lijkt mij ook geen garantie. Je hebt luidruchtige honden en honden die 'in stilte lijden'. :roll:
ik weet wel zeker dat mijn honden niet in stilte geleden hebben hoor, want die lieten luid en duidelijk merken als ze het ergens niet mee eens waren...
Want dat zijn luidruchtige honden. :mrgreen: Maar een timide pup die een schreeuw van boven krijgt als hij piept? Die stopt misschien best met piepen, maar daar is het nog geen happy pup van geworden.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”