Het verhaal wat wij over Roy te horen hebben gekregen is dat hij tijdens de politietraining niet goed genoeg is bevonden en van eigenaar naar eigenaar is gegaan, wat er van waar is geen idee....Budkes schreef:==of topic== Roy was toch een gepensioneerde diensthond? Wat vreemd dan dat ie geen trappen loopt, ontkomt ie tijdens de dienst ook niet aan...roy schreef:Nee op zich niet raar, maar Roy doet het gewoon niet.LongFields schreef:Waarom zou een herder niet de trap op kunnen lopen?estelle schreef: Ja hoor al mijn honden lopen trappen.
Mijn herders van 4 1/2 en 9 jaar doen dit ook gewoon hoor. Niks raars aan toch?
yvonne
Pup in bed? Wat mij betreft wel, maar ik heb ook nog een man die mee mag praten (helaas)
Ik vind het heerlijk honden en katten in bed. Als mijn man 's nachts voor zijn werk van huis is ligen we met z'n allen (ik ,de kids, hond en kat) in bed. Heerlijk.
Onze volgende hond, wordt van mijn jongste zoon, en die gaat dan ook met hem mee naar bed. (die heeft mazzel)
Mijn eigen volgende pup, gaat voorlopig nog niet komen maar als ie komt, gaat ie naast mijn bed, tot dat ie groot genoeg is. Maar dus niet (geen toestemming) op bed.
Alhoewel ik mijn 13-jarige Jack russeltje bijna elke nacht stiekem meesmokkel![]()
Ik denk dat hij geen trappen loopt gewoonweg omdat het hem zeer doet met zijn behoorlijke artrose, das mijn idee ervan kan er naast zitten.
yvonne