Jeetje, wat erg zeg.
Al kan ik me niet voorstellen dat , als een van onze kinderen over de poort zou klimmen, terwijl de honden in de tuin zouden zijn ze de kids aan zouden vallen.
Ik bedoel zo'n hond herkent toch de stem van zijn baasjes, en hij ruikt toch dat het zijn mensen zijn.
Maar nogmaals, je weet het natuurlijk maar nooit met honden.
Als het vreemde zijn,, ja dan kan ik me voorstellen dat ze happen.
Ik denk als er hier vreemde mensen de tuin in zouden, komen of over de schutting zouden klimmen,,,, ze deze mensen toch als vreemd zouden zien, dus dan gaat het niet goed komen denk ik.
Maar dit lijkt me ook wel vrij logisch.
Ik kan me nog van een aantal jaren geleden herinneren,,, dat ik eens de voordeur achter mij dicht heb laten vallen,,, terwijl ik geen sleutel had.
Nou van de mensen die een sleuten hebben, was er natuurlijk niemand te bereiken,,,, ik had gelukkig wel mijn mobiel
Maar ik was toen echt in de stress want een van mijn kids lag op dat moment zijn middagdutje te doen.
En de achterdeur zat op slot.
Daar sta je dan,,, toen heb ik de wijkagent gebeld,, en die kwam meteen
Ik vroeg hem of hij voor mij door het keukenraam naar binnen wilde klimmen, om voor mij de voordeur te openen(ik was op dat moment hoog zwanger) dus ik kon er niet door.
Maar meneer agent zei, ik vind het heel vervelend voor U, maar ik hoor en zie dat u Twee Duitste Herders heeft,,,,
Dat viel ook niet te ontkennen natuurlijk. Maar hij durfde het niet.
Hij zei dat het risico erg groot was,, dat ze hem aan zouden vallen en daar had ie natuurlijk geen trek in.
En daar kon ik hem natuurlijk geen ongelijk in geven,