Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jongen (10) doodgebeten door eigen hond

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Jongen (10) doodgebeten door eigen hond

Ongelezen bericht door tekkel »

Weer zo'n treurig bericht :(:

Pet dog kills 10-year-old boy in Mexico

CUERNAVACA, Mexico (AP) -- Police say a 10-year-old boy was killed by his family's dog in central Mexico.

Cuernavaca city Public Safety officer Jose Antonio Lazcano says the pitt-bull-mastiff mix attacked Diego Arellano after the boy jumped over a wall to get into his house. The boy had apparently forgotten his keys.

His mother called the police, who arrived to find the boy lying next to the dog. She gave police permission to shoot the dog before approaching Diego, but the boy was dead by the time they reached him.

A statement Monday from the Morelos state prosecutor's office said the dog bit the boy in the neck.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Leuke mix ook :roll:
Arm kind....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Verschrikkelijk.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
gotcha
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door gotcha »

erg
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Heel erg ja..
Maar het was wel het eerste wat ik van m'n vader leerde; nooit over de schutting klimmen! We kwamen toen heel veel bij de beste vriend van m'n vader die 2 Bouviers had. Schatten van beesten maar je moet niet over de schutting klimmen, het zijn waakhonden en je weet niet wat ze doen :19: We mochten alleen bij de honden als de baas erbij was.
gotcha
Zeer actief

sleutel niet bij,als tienjarige denk je daar niet aan.ook al ben je verwittigd.vogens mij :wink:
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amber »

Jeetje, wat erg zeg.

Al kan ik me niet voorstellen dat , als een van onze kinderen over de poort zou klimmen, terwijl de honden in de tuin zouden zijn ze de kids aan zouden vallen.
Ik bedoel zo'n hond herkent toch de stem van zijn baasjes, en hij ruikt toch dat het zijn mensen zijn.

Maar nogmaals, je weet het natuurlijk maar nooit met honden.
Als het vreemde zijn,, ja dan kan ik me voorstellen dat ze happen.
Ik denk als er hier vreemde mensen de tuin in zouden, komen of over de schutting zouden klimmen,,,, ze deze mensen toch als vreemd zouden zien, dus dan gaat het niet goed komen denk ik.
Maar dit lijkt me ook wel vrij logisch.

Ik kan me nog van een aantal jaren geleden herinneren,,, dat ik eens de voordeur achter mij dicht heb laten vallen,,, terwijl ik geen sleutel had.
Nou van de mensen die een sleuten hebben, was er natuurlijk niemand te bereiken,,,, ik had gelukkig wel mijn mobiel
Maar ik was toen echt in de stress want een van mijn kids lag op dat moment zijn middagdutje te doen.
En de achterdeur zat op slot.

Daar sta je dan,,, toen heb ik de wijkagent gebeld,, en die kwam meteen
Ik vroeg hem of hij voor mij door het keukenraam naar binnen wilde klimmen, om voor mij de voordeur te openen(ik was op dat moment hoog zwanger) dus ik kon er niet door. :mrgreen:

Maar meneer agent zei, ik vind het heel vervelend voor U, maar ik hoor en zie dat u Twee Duitste Herders heeft,,,,
Dat viel ook niet te ontkennen natuurlijk. Maar hij durfde het niet.
Hij zei dat het risico erg groot was,, dat ze hem aan zouden vallen en daar had ie natuurlijk geen trek in.
En daar kon ik hem natuurlijk geen ongelijk in geven,
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
gotcha
Zeer actief

wat een watje die agent hè :ok:
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

erg hoor.. ik kan me ook niet voorstellen dat een hond `eigen`mensen iets aan zou doen..tenzij ze het al verbruid hebben bij de hond.. ik heb ook bepaalde personen waarvan ik niet mijn handen in het vuur durf te steken dat mijn hond daar zomaar alles van accepteerd.. die mogen dus ook absoluut niet alleen met mijn hond.. ligt niet aan de hond.. meer aan de personen in kwestie
ben ooit gevraagd een mechel uit te laten.. knpv getraind wij hadden hem als pup van een half jaar in huis gehad.. de hond was ook toen hij ouder was mij nooit vergeten als ie me al rook nam ie het rit aan naar mij toe.. uit laten terwijl de bazen niet thuis waren.. ik vroeg ook van zal hij niet gaan waken= als ik plots via de achteringang binnen kom stappen :denken:
tsja.. dat merk je wel hahaha.. maar goed. de hond was dolblij dat ie met me meemocht.. maar je zult toch altijd even moeten afwachten hoe honden reageren als de baas er niet bij is=!
bernersennenfan
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door bernersennenfan »

Erg..arm kind..en arme hond, dat het zo'n kruising moest zijn en niet gewoon een terrein mocht bewaken, daar was deze kruising het beste op zijn plek geweest.
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Wel een rare hond dat hij een gezinslid niet herkent en doodbijt!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

iones schreef:Wel een rare hond dat hij een gezinslid niet herkent en doodbijt!
we kennen de gezinssituatie niet.. en wellicht is het jong die hond altijd aan het treiteren misschien..
of de hond is geen gezinshond en is nooit bij het gezin betrokken en waakte alleen maar over het terrein..
toch als ik het stukje nog eens lees..aanval in de nek, ik vind het toch wel heftig..
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Die hond heeft de jongen doodgebeten. Zelfs al was hij geplaagd door de jongen, dan had een korte beet ook volstaan. Maar deze hond ging door. Dat pleit niet voor hem.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

iones schreef:Die hond heeft de jongen doodgebeten. Zelfs al was hij geplaagd door de jongen, dan had een korte beet ook volstaan. Maar deze hond ging door. Dat pleit niet voor hem.

een korte beet op een fatale plek kan ook fataal zijn.

Anyway erg sneu...
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

iones schreef:Die hond heeft de jongen doodgebeten. Zelfs al was hij geplaagd door de jongen, dan had een korte beet ook volstaan. Maar deze hond ging door. Dat pleit niet voor hem.
En waar staat dat die hond doorging???
In het bericht staat dat de hond de jongen in de nek gebeten heeft. Kan dus een enkele (helaas fatale) beet geweest zijn :19: .
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”