Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kerstkadootje (grrr)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Teckel_love<3
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teckel_love<3 »

minhie schreef:geen geld, maar wel voor eten zeker. En stel dat hij naar de da moet? daar is wel geld voor? :denken:
dat dacht ik dus ook...! :idea:
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel
Afbeelding
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Er lopen meer van dat soort gekken rond... ---> Advertentienr.:210847054

En dan ook de eisen bij deze advertentie...
Ongelooflijk dat er simpele zielen zijn die hierop reageren...

En als de tekkel-advertentie inderdaad van de beruchte Sabrina is... oei oei....
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Zooo, ik heb Sabrina ook even een duidelijk mailtje gestuurd.
Het is jammer dat dit soort advertenties op MP gezet mogen worden helaas.
Femia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femia »

Ze noemt zich op marktplaats "ikke" dat is raar.

En hier schrijft ze dat ze al een tekkel heeft op 21 november 2008:
http://americanstafford.web-log.nl/amer ... _deli.html

Zou het Sabrina zijn?
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Hutsje schreef:bij voorkeur met stamboom en als het dan geen pup kan zijn dan ongecastreerd :ok:
had ik dat niet hier zitten :denken:
Mijn ras(sen): Hollandse herder, xPodenco, xHusky, xShi Tzu
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wiek »

Fijn om te lezen dat hier de privacy van mensen zo serieus genomen wordt!
Belachelijk je gaat toch geen mailtjes met naam plaatsen.

En uiteraard ben ik het met jullie eens dat je honden niet op die manier kan behandelen, als weggevertje. Maar wanneer dringt het door dat op dit forum veel honden freaks zitten en dat het gros van de mensheid hun hond anders ziet dan jullie. En om dan maar te gaan roepen die mensen het IQ van een slak hebben.
Je kunt het ook zo zien, in het kader van de kerstgedachte, deze mevrouw doet iets stoms, maar wel met hele goede bedoelingen, en dat is ook wat waard, lijkt me!
Afbeelding
Addy

wiek schreef:Fijn om te lezen dat hier de privacy van mensen zo serieus genomen wordt!
Belachelijk je gaat toch geen mailtjes met naam plaatsen.

En uiteraard ben ik het met jullie eens dat je honden niet op die manier kan behandelen, als weggevertje. Maar wanneer dringt het door dat op dit forum veel honden freaks zitten en dat het gros van de mensheid hun hond anders ziet dan jullie. En om dan maar te gaan roepen die mensen het IQ van een slak hebben.
Je kunt het ook zo zien, in het kader van de kerstgedachte, deze mevrouw doet iets stoms, maar wel met hele goede bedoelingen, en dat is ook wat waard, lijkt me!
Deze mevrouw die het aldus jou doet met de meest goede bedoelingen staat landelijk bekend als de ergste broodfokker die god onder de zon heeft. Met dit soort praatjes werkt ze mensen op hun gevoel en in de tussentijd verdient ze er dik aan dus voordat je dit soort uitspraken doet kan je je misschien afvragen waarom je medeforummers zo reageren :roll:

Het spijt me mede forummers als ik uw tere zieltjes heb geraakt doordat ik niet wist dat deze mevrouw in kwestie een broodfokker van ergste soort is. Ook spijt het mij dat ik niet de moeite heb genomen om dit eerst even te vragen! :wink:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

wiek schreef:Het spijt me mede forummers als ik uw tere zieltjes heb geraakt doordat ik niet wist dat deze mevrouw in kwestie een broodfokker van ergste soort is. Ook spijt het mij dat ik niet de moeite heb genomen om dit eerst even te vragen! :wink:
hahaha :ok:
Addy

wiek schreef:Het spijt me mede forummers als ik uw tere zieltjes heb geraakt doordat ik niet wist dat deze mevrouw in kwestie een broodfokker van ergste soort is. Ook spijt het mij dat ik niet de moeite heb genomen om dit eerst even te vragen! :wink:
mijn tere zieltje is niet zo gemakkelijk geraakt hoor :mrgreen:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

dan is het nog niet de bedoeling dat mail hier zonder toestemming openbaar gemaakt woord hoor je hebt helemaal gelijk :ok:
Afbeelding
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Femia schreef:Ze noemt zich op marktplaats "ikke" dat is raar.

En hier schrijft ze dat ze al een tekkel heeft op 21 november 2008:
http://americanstafford.web-log.nl/amer ... _deli.html

Zou het Sabrina zijn?
Ja dat is sabrina die heeft de weblog met from Bulls delight :wink:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ik heb een leuk berichtje van Sabrina (van Tiel / Dekker?) teruggekregen.
Uiteraard ontkent zij dat zij Sabrina de hondenhandelaar is.

Maar zo makkelijk komt zij hier niet vanaf. Hondenhandelaars zoals zij, daar heb ik een pesthekel aan. Ik heb bij Marktplaats dan ook aangegeven dat de advertentie in strijd is met de regels. Hopelijk verwijderen ze de advertentie, al vrees ik van niet.
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Overigens: Ik weet toevallig een beetje van psychiatrie af( tja, vak geleerd :denken: ) Mensen die Borderliner zijn, zijn emotioneel erg instabiele mensen, die juist diegene (en datgene) waar ze emotioneel dichtbij komen, weer keihard afstoten. Lijkt me dat zo'n persoon juist bijzonder ongeschikt is om een pup op te voeden, of zo wie zo een hond te houden.( Totdat met therapie en medicatie er een evenwicht bereikt is) :devil:
Casje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Casje »

Waarom gaat zo'n vrouw nou door??
Ze word steeds weer "ontdekt" en gaat dan over naar een ander ras.
Wil ze hierdoor rijk worden,of is dit aandacht??
Afbeelding

Groetjes Mirjam en Cas

Ma-Rianne schreef:Overigens: Ik weet toevallig een beetje van psychiatrie af( tja, vak geleerd :denken: ) Mensen die Borderliner zijn, zijn emotioneel erg instabiele mensen, die juist diegene (en datgene) waar ze emotioneel dichtbij komen, weer keihard afstoten. Lijkt me dat zo'n persoon juist bijzonder ongeschikt is om een pup op te voeden, of zo wie zo een hond te houden.( Totdat met therapie en medicatie er een evenwicht bereikt is) :devil:
Dus met mensen met borderline mogen geen hond?
Afbeelding
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Casje schreef:Waarom gaat zo'n vrouw nou door??
Ze word steeds weer "ontdekt" en gaat dan over naar een ander ras.
Wil ze hierdoor rijk worden,of is dit aandacht??
het grootste deel is aandacht bij der of het nu negatief of positief is maak der niks uit ... :roll:
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

wiek schreef:
Ma-Rianne schreef:Overigens: Ik weet toevallig een beetje van psychiatrie af( tja, vak geleerd :denken: ) Mensen die Borderliner zijn, zijn emotioneel erg instabiele mensen, die juist diegene (en datgene) waar ze emotioneel dichtbij komen, weer keihard afstoten. Lijkt me dat zo'n persoon juist bijzonder ongeschikt is om een pup op te voeden, of zo wie zo een hond te houden.( Totdat met therapie en medicatie er een evenwicht bereikt is) :devil:
:denken: Hoe zal ik dit eens zeggen. Want ik voel nu de bui al hangen :wink: Ik denk dat mensen met borderline, die in een moeilijke periode zitten waarin ze het evenwicht kwijt zijn, voor een hond erg onvoorspelbaar kunnen reageren. Voor een stabiele volwassen hond is dat misschien vervelend, maar ik ga er van uit dat die een " stootje kunnen hebben"
Voor een pup, die nog opgevoed moet worden, kan dat erg bedreigend zijn, die wisselvallige, onvoorspelbare reacties. Dat zal een negatieve invloed hebben op de hond.

Dat wil niet zeggen dat mensen met borderline per definitie geen goede baas voor een hond kunnen zijn, maar pas als ze zelf geleerd hebben met hun probleem om te gaan en als ze geleerd hebben oog te hebben voor de behoeftes en noden van de hond.

Ma-Rianne schreef:
wiek schreef:
:denken: Hoe zal ik dit eens zeggen. Want ik voel nu de bui al hangen :wink: Ik denk dat mensen met borderline, die in een moeilijke periode zitten waarin ze het evenwicht kwijt zijn, voor een hond erg onvoorspelbaar kunnen reageren. Voor een stabiele volwassen hond is dat misschien vervelend, maar ik ga er van uit dat die een " stootje kunnen hebben"
Voor een pup, die nog opgevoed moet worden, kan dat erg bedreigend zijn, die wisselvallige, onvoorspelbare reacties. Dat zal een negatieve invloed hebben op de hond.

Dat wil niet zeggen dat mensen met borderline per definitie geen goede baas voor een hond kunnen zijn, maar pas als ze zelf geleerd hebben met hun probleem om te gaan en als ze geleerd hebben oog te hebben voor de behoeftes en noden van de hond.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor!
Mijn beroep bestaat uit het begeleiden van multi problem gezinnen met kinderen. Veel van mijn clienten hebben borderline. Ze hebben naast honden meestal ook kinderen, dat is in vele gevallen nog veel problematischer.

Het is alleen zo'n wankel evenwicht om mensen te veroordelen of uberhaupt voor mensen te bepalen wat ze wel of niet moeten doen.
Ik ben ook een beetje allergisch voor de stelligheid waarmee dat af en toe gebeurt. Ik ben eerder een voorstander van een ontmoedigingsbeleid! :wink:
Afbeelding
Broekie
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Broekie »

Ik heb de oplossing voor mensen die een hondje kado willen geven!
Of geen geld hebben voor een hond...

Afbeelding

:mrgreen:
Heeft geen voer nodig, hoeft niet naar de dierenarts, hoeft niet naar buiten en hoef je enkel je liefde te geven wanneer het je uitkomt.
Als je er geen zin in hebt, gooi je hem in de kast achter slot en grendel en als je na een jaar weer zoiets hebt van ... ik mis mijn hond... pak je hem weer uit de kast!

IDEAAL toch?!
Addy

Inge O schreef:
wiek schreef:
niet als cadeau, nee. helemaal niemand als cadeau, maar met stip borderliners niet.
Wat mij betreft vind ik het inderdaad niet zo verstandig als borderliners een hond cadeau krijgen, ik ga niet zover om te zeggen dat geen een borderliner geschikt is om een hond te houden maar ik lees te veel ervaringen, ook hier op het forum waarop het toch weer radicaal mislukt, de hond is altijd de dupe :roll:
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Broekie schreef:Ik heb de oplossing voor mensen die een hondje kado willen geven!

Afbeelding

Heeft geen voer nodig, hoeft niet naar de dierenarts, hoeft niet naar buiten en hoef je enkel je liefde te geven wanneer het je uitkomt.
Als je er geen zin in hebt, gooi je hem in de kast achter slot en grendel en als je na een jaar weer zoiets hebt van ... ik mis mijn hond... pak je hem weer uit de kast!

IDEAAL toch?!
Ik weet een betere een uit een ander topic: perfectpetzz.com :mrgreen:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Broekie schreef:Ik heb de oplossing voor mensen die een hondje kado willen geven!

Afbeelding

IDEAAL toch?!

hahaha ik vind hem wel leuk, ik ben wel benieuwd hoe Gol daar op zou reageren :mrgreen:
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Deze borderliner kan prima voor haar honden zorgen en ze heel veel liefde geven (ik dus)
Maar idd, ik zou geen hondje kado moeten krijgen zonder dat ik daarom heb gevraagd, dan staat heel mijn leven meteen op zijn kop en ben ik mijn regelmaat kwijt etc.
Dat zou voor de eerste weken/maanden best eens goed mis kunnen gaan.
En dan is het pupje dus mooi al 'verziekt'.

Als ik weloverwogen besluit om een hond te kopen, en daar dus naartoe heb geleefd dan gaat het allemaal prima.
:zweep:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”