Euh, komen wel, DA wil ik het eerst even zelf voor zien, er zijn voor vuurwerkangst wel andere dingen... Bach rescue gepakt, ramen van mn auto gekrabt en naar mn ouders gegaan, waar ik door een vrolijk (maar wel laag voor haar doe) kwispelende en wurmende Jamey begroet werd, ze lijkt ondertussen dus weer oké... Heb haar toch een spray rescue in haar bekkie gedaan (ik heb alleen spray dus dat kan even niet anders) en ben nu even aan het babysitten terwijl mn ouders naar de uitverkoop van het tuincentrum hier zijn (met de belofte wat voor mij mee te nemen als ze wat leuks zien
Jamey ligt rustig te liggen, niets aan de hand, maar hoeft dr pensstaafje niet en is ook niet bijzonder geïnteresseerd in haar Wubba (die normaal gesproken helemaal geweldig is). Echt happy is ze dus niet, maar echt angstig ook niet meer. Wel heel alert op elk geluidje...
Even heel hard duimen dat het dus inderdaad erg mee lijkt te vallen (zoals het er nu dus naar mijn idee wel uitziet gelukkig). Het is hier wel een stuk stiller dan bij mij, bij mij wordt aan een stuk door geknald, sinds ik hier ben is er nog geen knal geweest...

-------------------------------------------------------