Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rotvuurwerk...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Rotvuurwerk...

Ongelezen bericht door Jacksel »

Jamey logeert op moment bij mn ouders, aangezien ik zelf bang ben voor vuurwerk en Jamey (tot nu toe) niet (en omdat ik even een adempauze nodig had na de kerst). Krijg ik ineens een telefoontje: Jamey was alleen in de tuin, er werd vuurwerk afgestoken, ze sprong tot boven de deurklink van de achterdeur uit :eek: en sindsdien zit ze trillend op schoot :boos: . Of ik wilde komen en mee wilde naar de DA...

Euh, komen wel, DA wil ik het eerst even zelf voor zien, er zijn voor vuurwerkangst wel andere dingen... Bach rescue gepakt, ramen van mn auto gekrabt en naar mn ouders gegaan, waar ik door een vrolijk (maar wel laag voor haar doe) kwispelende en wurmende Jamey begroet werd, ze lijkt ondertussen dus weer oké... Heb haar toch een spray rescue in haar bekkie gedaan (ik heb alleen spray dus dat kan even niet anders) en ben nu even aan het babysitten terwijl mn ouders naar de uitverkoop van het tuincentrum hier zijn (met de belofte wat voor mij mee te nemen als ze wat leuks zien :mrgreen: )

Jamey ligt rustig te liggen, niets aan de hand, maar hoeft dr pensstaafje niet en is ook niet bijzonder geïnteresseerd in haar Wubba (die normaal gesproken helemaal geweldig is). Echt happy is ze dus niet, maar echt angstig ook niet meer. Wel heel alert op elk geluidje...

Even heel hard duimen dat het dus inderdaad erg mee lijkt te vallen (zoals het er nu dus naar mijn idee wel uitziet gelukkig). Het is hier wel een stuk stiller dan bij mij, bij mij wordt aan een stuk door geknald, sinds ik hier ben is er nog geen knal geweest...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Een paar 'knalletjes' later is er nog steeds niets aan de hand. het valt dus allemaal mee, madamme ligt heerlijk op de bank te slapen en deed een oog open toen er een schuurdeur dichtgeslagen werd (en ja, ik snap dat dat iets anders is dan een vuurwerk knal, maar toch :wink: )
Afbeelding
rick en kimo
Actief

Ongelezen bericht door rick en kimo »

wel fijn dat ze er niet bang voor.
hier gelukkig ook niet wel zielig.

ik heb hier een jong poesje (ze heet poes lekker makkelijk :mrgreen: )
er werd hier een lawine pijl afgestoken in de straat, toen schoot ze onder de dekens vandaan, ik dacht die gaat ergens in een hoekje zitten bibberen maar toen ging ze uit het raam zitten kijken of er nog meer kwam. :piew:
Afbeelding-------------------------------------------------------
als hij eraan komt niet op de grond gaan liggen want........hij knabbeld aan je oor!
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Gelukkig dat ze weer lekker gekalmeerd is!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

rick en kimo schreef:wel fijn dat ze er niet bang voor.
hier gelukkig ook niet wel zielig.

ik heb hier een jong poesje (ze heet poes lekker makkelijk :mrgreen: )
er werd hier een lawine pijl afgestoken in de straat, toen schoot ze onder de dekens vandaan, ik dacht die gaat ergens in een hoekje zitten bibberen maar toen ging ze uit het raam zitten kijken of er nog meer kwam. :piew:
Hhaha wat een stoere. Floortje vloog gisteren al weer onder de bank toen er twee deuren verder in de achtertuin vuurwerk werd afgeschoten en Floortje net naar buiten ging. Ze kwam er gelukkig wel weer snel onderuit. Maar straks om 12 uur zie ik d'r 'n poosje niet.
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Ja kerstdagen zijn ook vreselijk vermoeiend, hangen op de bank en je volstuffen :mrgreen:
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Addy schreef:Ja kerstdagen zijn ook vreselijk vermoeiend, hangen op de bank en je volstuffen :mrgreen:
een moeder die niet tegen de stress van het kerstdiner en de cadeaus uitpakken kan, en die ook nog een strontchago werd van mn oma die zich niet aan mn moeders plannen hield. Die nog eens erger gestressed werd omdat het eten niet wilde lukken. En als gevolg dat ik op mn tenen moest lopen, aangezien ik op de een of andere manier ontlaadpunt moet zijn :wink:
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Hopelijk valt het allemaal mee voor Jamey! Sterkte!!!
RIP Cena :roos:
    Jacksel
    Zeer actief
    dwergpoedel

Helaas...

Met wandelen buiten wil ze na de eerste knal alweer naar huis en is zelfs met balletje (ultieme beloning) niet meer af te leiden... In huis gaat het goed behalve met de hele harde knallen, dan schiet ze bibberend bij iemand op schoot...

Aangezien ze de hele avond gister knock out is geweest van de bach (en het was echt maar 1 spraytje :eek: ) is mn moeder nu aan het kijken hoe ze op de sanal relax reageert... Hierheen halen is ook geen optie, het is bij mijn flat veel erger qua geknal enzo dan bij mn ouders...
    Afbeelding
    Teckel_love<3
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): teckel
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Teckel_love<3 »

mischien gewoon hard geschrokken :N: en even niet geweten wat ze ermee moest omdat "JIJ" er niet was? :wink: :19: :idea: :ok:
    Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel
    Afbeelding
    Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Jacksel schreef:
    Addy schreef:Ja kerstdagen zijn ook vreselijk vermoeiend, hangen op de bank en je volstuffen :mrgreen:
    een moeder die niet tegen de stress van het kerstdiner en de cadeaus uitpakken kan, en die ook nog een strontchago werd van mn oma die zich niet aan mn moeders plannen hield. Die nog eens erger gestressed werd omdat het eten niet wilde lukken. En als gevolg dat ik op mn tenen moest lopen, aangezien ik op de een of andere manier ontlaadpunt moet zijn :wink:
    Heerlijk relaxed die familiefeesten :N: :smile: :smile:
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”