Ik ookJML schreef:Als ze daar zo tevreden liggen, zou ik er tevreden naar staan kijken!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Werknestje in aantocht (nieuwe foto's p6)
Moderator: moderatorteam
-
Gos
- Zeer actief
- leonie26
- Actief
- Moos
- Zeer actief
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
Wat fijn johGos schreef:Ze groeien nu echt gigantisch, je ziet ze gewoon groter en dikker worden. De zwaarste reu kwam de eerste dagen het minste maar is nu ook flink aan het aanzetten, het kleinste teefje zit ook al boven de 4 ons, en de andere 2 doen het ook prima. Heerlijk om ze te zien liggen slapen met hun volgevreten buikjes lekker naast mama. Ze zien er nu alle vijf tevreden uit.
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
-
Gos
- Zeer actief
De opa van Laika is inderdaad FonskeSonnie1983 schreef:Is dan Fonske op de foto?
Net terug van de pups (je hebt gelijk Inge, kost best wel moeite om jezelf los te rukken van de werpkist
- Sonnie1983
- Zeer actief
Ben benieuwdGos schreef:De opa van Laika is inderdaad FonskeSonnie1983 schreef:Is dan Fonske op de foto?Je zal de pups vast nog wel in het echie zien, een reutje blijft in ieder geval, een teefje blijft zeker tot 8 weken omdat ze naar Amerika gaat, dus die neem ik dan zeker al wel mee naar de club. Maar eerst maar eens groter groeien
![]()
Net terug van de pups (je hebt gelijk Inge, kost best wel moeite om jezelf los te rukken van de werpkist), iedereen is lekker rustig dus nu zal ik eerst eens wat zooi opruimen hier in huis en daarna m'n rooie meisje eens een beetje gaan laten werken.
De pups zien er in ieder geval heel mooi uit. Lekker donker daar hou ik van
-
Gos
- Zeer actief
Laika is nu lekker rustig en komt ook weer af en toe een knuffel halen. Ook is ze veel geruster als ze even uitgelaten is en controleert ze dan gewoon rustig en eet een hapje. Wat foto's van gisteren

Alles buikt uit (of drinkt nog even door)

Aan de reutjes die hier gezellig samen liggen te dutten zie je dat ze echt niet zwart zijn

Alles buikt uit (of drinkt nog even door)

Aan de reutjes die hier gezellig samen liggen te dutten zie je dat ze echt niet zwart zijn

- Sonnie1983
- Zeer actief
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Tibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Duitse Herders, 3 langhaar teckels kaninchen en dwerg, 1 miniature australian shepherd, 1 kruising toypoedel x schipperke
- Contacteer:
Gefeliciteerd met de pups.
Ik heb hier bij de vorige 2 nestjes wel gehad dat ze de eerste dag afvielen, rond de 7% zo uit mijn hoofd. Is ook niet erg, maar daarna moeten ze wel weer aankomen.LongFields schreef:De Belgenpups die ik hier tot nu toe gehad heb, zijn steeds vanaf de geboorte alleen maar gegroeid qua gewicht. Ik heb gelezen dat het op zich niet vreemd is dat pups de eerste 24 uur niet groeien of zelfs iets afvallen. Zo lang dat niet meer dan 10% van het geboortegewicht is, is het niet schokkend verder.
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike
Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
- Rosa
- Zeer actief
-
Gos
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
Gos
- Zeer actief
Het oortje is niet aangegroeidalm@ schreef:Dat gaat dus allemaal lekker ontspannen en kan iedereen gaan genietenhoe is het met puppies oortje?
Vandaag is Laika trouwens weer echt Laika, gisteren was het vragen om aaien nog wat aarzelender, nu is ze veel enthousiaster. Vanmorgen legde ze haar kop op de rand van de uitgang van de werpkist (daar is het natuurlijk ook koeler dan erin) en vroeg ze om geaaid te worden. Toen ik ermee stopte, duwde ze haar snuit tegen me aan om meer. Ook buiten de kist is ze weer de oude. Ze zit duidelijk weer beter in haar vel, en dat is voor ons zelf ook een grote geruststelling. Je wilt toch niets liever dan dat ze zich lekker voelt.
-
Gos
- Zeer actief
Ze maken het allemaal geweldig goed, beide teefjes zijn vanmorgen al over 2x hun geboortegewicht geschoten en hun broertjes zullen daar vanmiddag ook wel overheen gaan. Laika is weer helemaal zichzelf en is een zorgzame, maar nu ook weer aanhankelijke moeder. Hier is het grut samen

Ze drinken mooi in tweetallen

Meer foto's http://peterjanse.web-log.nl/photos/lai ... index.html

Ze drinken mooi in tweetallen

Meer foto's http://peterjanse.web-log.nl/photos/lai ... index.html
- Sonnie1983
- Zeer actief
- alm@
- moderator
-
Gos
- Zeer actief
De tijd zal het lerenalm@ schreef:Wat zien ze er goed uit Ellenen ze zijn zo prachtig donker. Enig idee hoe ze uitgroeien qua kleur?
- alm@
- moderator
Ik zag het. Vooral bij moeders zit er veel zwart geloof ikGos schreef:De tijd zal het lerenalm@ schreef:Wat zien ze er goed uit Ellenen ze zijn zo prachtig donker. Enig idee hoe ze uitgroeien qua kleur?
Wij zijn daar ook wel nieuwsgierig naar. Teefje 1 (oortje) is duidelijk het donkerst, maar ze zijn geen van vieren effen van kleur. De bloedlijn geeft nogal wat mogelijkheden

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
paps geeft ook vrij donker hoor....alm@ schreef:Ik zag het. Vooral bij moeders zit er veel zwart geloof ikGos schreef:De tijd zal het lerenalm@ schreef:Wat zien ze er goed uit Ellenen ze zijn zo prachtig donker. Enig idee hoe ze uitgroeien qua kleur?
Wij zijn daar ook wel nieuwsgierig naar. Teefje 1 (oortje) is duidelijk het donkerst, maar ze zijn geen van vieren effen van kleur. De bloedlijn geeft nogal wat mogelijkheden
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Gos
- Zeer actief
Ze zijn behoorlijk stevig ja, maar ik zag aan hun geboortegewichten dat ze wat zwaarder waren dan het nest waaruit Nozem is. Op de foto zitten de twee bovenste zich net uit te rekken (of krom te duwen eigenlijk) waardoor het wat vertekent. Want de bovenste is een flinke hoor, dat is OortjeLongFields schreef:Ze zijn lekker vol alle 4 zeg!![]()
Zo op de foto's te zien is er veel verschil in de ruglengte tussen de pups.
Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Heb je ze eigenlijk al namen gegeven?