Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wordt jouw reu wel eens voor teef aangezien?
Moderator: moderatorteam
- Bika
- Actief
- Mijn ras(sen): 3 Whippets
- Contacteer:
- Wolvin
- Vaste gebruiker
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
- Aantal honden: 2
Rossi is gisteren nog aangezien voor een reu... maar die dacht ook dat ze een AmStaff was... dus ja
Zelf had ze een groene waxjas aan en een Flatcoated Retriever bij
- hoog stemmetje en met een moeilijk gezicht kijkend naar mijn aangelijnde hond terwijl de hare losliep-
* is dat zo'n euhm American Staffordshire Terriër*
Nee
ze is een SBT
* oh het is een zij?*
Ja.
(en toen ben ik gauw doorgelopen want ik heb geen zin om mensen uit te leggen wat het verschil is tussen een AST een SBT en een Pitbull)
Zelf had ze een groene waxjas aan en een Flatcoated Retriever bij
- hoog stemmetje en met een moeilijk gezicht kijkend naar mijn aangelijnde hond terwijl de hare losliep-
* is dat zo'n euhm American Staffordshire Terriër*
Nee
* oh het is een zij?*
Ja.
(en toen ben ik gauw doorgelopen want ik heb geen zin om mensen uit te leggen wat het verschil is tussen een AST een SBT en een Pitbull)

-
Tring
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Keeff heeft echt een reuenkop. Toch wordt hij soms voor teef aangezien, omdat hij mooie roze halsbandjes draagt of zwarte halsbandjes met roosjes. Als ze dan zeggen ooo kijk wat een schattig meisje en ik zeg hmm t is een mannetje hoor. Dan kijken ze raar en geloven ze het niet. Dus til ik em maar op en laat ik het zien.
En dan krijg ik die leuke opmerking dat ik een reutje niet zulke schattige bandjes om moet doen, nou gelukkig bepaal ik dat altijd zelf nog. 
xx Marr en Keeff

- Bika
- Actief
- Mijn ras(sen): 3 Whippets
- Contacteer:
Als mensen hier vragen is het een reu of een teef zeg ik bij de reu het is een politiehond. Ze kijken je dan raar aan met een whippet. Vooral bij kinderen is het dan leuk om hem op te tillen en te laten zien dat het pistool aan de onderkant zit.
Als je blijft kijken waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.
Iedereen fijne Feestdagen toegewenst

Iedereen fijne Feestdagen toegewenst

- Moos
- Zeer actief
Ja maar haha, als je hem een roze bandje om doet vind ik het ook meer dan logisch dat hij voor teef wordt aangezien. Sterker nog, ik zou het raar vinden als mensen er dan vanuit gaan dat hij een reu isTring schreef:Keeff heeft echt een reuenkop. Toch wordt hij soms voor teef aangezien, omdat hij mooie roze halsbandjes draagt of zwarte halsbandjes met roosjes. Als ze dan zeggen ooo kijk wat een schattig meisje en ik zeg hmm t is een mannetje hoor. Dan kijken ze raar en geloven ze het niet. Dus til ik em maar op en laat ik het zien.En dan krijg ik die leuke opmerking dat ik een reutje niet zulke schattige bandjes om moet doen, nou gelukkig bepaal ik dat altijd zelf nog.
Niet dat hij van mij geen roze bandje om mag hoor! Ga vooral je gang

- herejede
- Zeer actief
-
Tring
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik zie ook vaak teefjes met blauwe halsbandjes en dan vind ik ze er nog steeds als teef uit zien.Moos schreef:Ja maar haha, als je hem een roze bandje om doet vind ik het ook meer dan logisch dat hij voor teef wordt aangezien. Sterker nog, ik zou het raar vinden als mensen er dan vanuit gaan dat hij een reu isTring schreef:Keeff heeft echt een reuenkop. Toch wordt hij soms voor teef aangezien, omdat hij mooie roze halsbandjes draagt of zwarte halsbandjes met roosjes. Als ze dan zeggen ooo kijk wat een schattig meisje en ik zeg hmm t is een mannetje hoor. Dan kijken ze raar en geloven ze het niet. Dus til ik em maar op en laat ik het zien.En dan krijg ik die leuke opmerking dat ik een reutje niet zulke schattige bandjes om moet doen, nou gelukkig bepaal ik dat altijd zelf nog.
![]()
Niet dat hij van mij geen roze bandje om mag hoor! Ga vooral je gangMaar dan heb je wel dat mensen in eerste instantie gaan denken dat hij een teef is.
xx Marr en Keeff

- Moos
- Zeer actief
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
-
plenty
- Zeer actief
-
Naad
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
Gizmo wordt meestal voor een reu aangezien, ze plast met dr poot omhoog enz.enz. Ik kwam een vrouw tegen met een golden, en ik doe Gizmo aan de riem, zegt ze: Je hoeft je hond niet vast te doen hoor want dit is een teef. Dus ik zei: ja deze ook, daarom juist. En ze zat me heel verontwaardigd aan te kijken 

Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009