moderatorteam schreef:topic gesplitst; afsplitsing staat in Cafe - de Koffiecorner :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Handen wassen na het aaien
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Bullenmama schreef:Nou we het er toch over hebben :
zijn er viespeuken onder de forumleden die vaatdoekjes gebruiken ?
Die dingen waar je de beestjes mee heen en weer zwabbert over het aanrecht ?
ik pak na het koken een schoondoekje uit de kast maak mijn aanrecht schoon met een beweging van links naar rechts en gooi het doekje dan direct in de was.
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik hoef er bijna niks meer aan toe te voegenMARC_S schreef:Ik was wel mijn handen na het aaien van de hondenTenminste, voordat ik iets anders ga doen dan. Niet meteen omdat ik de honden heb geaaid. Ik was dus denk ik wel 20 keer per dag mijn handen maar zeker niet omdat ik snel ergens vies van ben. Meer omdat ik vaak iets te eten pak, ga schilderen (vette handen is vette vlekken op het papier), vaak de honden aai, tussen elke vogelkooi/voliere met verzorgen (ivm overdracht ziektes), na de toilet, voor het koken omdat ik groente snij bv., nadat ik vlees heb gekruid (anders zit er rauw vlees besmetting op de sla), nadat ik gel in mijn haren heb gedaan, nadat ik de honden hun rauw vlees heb gegeven en dus de honden-etensbakken heb gepakt en gevuld met vlees en ga zo door. Ik vind het echt vies om de etensbakken met vlees te vullen en dan mijn handen niet te wassen.
Helemaal geen rare redenen of smetvrees maar gewoon omdat dat nodig is in mijn ogen om een beetje hygiënisch te blijven
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
ik ben zo'n smeerpoets die zijn handen niet wast na het aaien en ook nog eens meerdere dagen doet met vaatdoekjes of sponzen. terwijl ik heel goed weet wat daarin huist - ik werk bij de GGD 
ik train mn weerstand gewoon een beetje
mijn stiefneefje trouwens wil ook zijn handen wassen als hij Ragyo geaaid heeft, terwijl zijn ouders dat geen van beide doen.
ik train mn weerstand gewoon een beetje
mijn stiefneefje trouwens wil ook zijn handen wassen als hij Ragyo geaaid heeft, terwijl zijn ouders dat geen van beide doen.
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Lupo
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Haha, dat heb ik ook. Ik gebruik nu Dove zeep, werkt prima voor mij. Mijn handen worden daar veel minder ruw van.maart schreef:Het is ook niet alles, mijn handen worden er ruw van... Moet ik alweer handcrème zitten smeren ook (en moet me tegenhouden om na het gebruik van de handcreme mijn handen niet te gaan wassen :N: )