Okee, het eerste verhaal dan
Ik moet eerst zeggen dat alle 4 de keurmeesters het erg goed hebben gedaan. Allemaal gingen ze rustig met de jonge honden om, rustig betasten en baasje zelf het gebit laten tonen. Het was tenslotte wel een oefendag voor baas en hond.
Verder was de sfeer erg gezellig en ontspannen: er hing natuurlijk ook niks vanaf en iedereen had lol in mijn ogen.
Ik had 2 Cattledogs ingeschreven en met name de jongste reu van 3,5 maand bleek erg in trek bij de keurmeesters. Ik kan me vergissen maar volgens mij was hij ook zo ongeveer de jongste deelnemer.
Hij liep door de ring heen alsof hij het dagelijks deed

. Liet zich goed betasten en zat eigenlijk nergens mee.
In zijn klasse (3 tot 6 maanden) mochten we de erering in. De verbazing scheen van mijn gezicht te druipen toen ik me realiseerde dat Nacho bij de eerste 2 zou zitten. En hij werd 1e!
Toen moest hij nog tegen de winnaars van de andere 2 klassen. Tsja, daar had ik wel een hard hoofd in want hij is natuurlijk nog hartstikke jong.
Maar hij won! Werd gewoon beste pup van de dag!
Mijn dag kon niet meer stuk!
Nacho was gesloopt aan het eind van de dag en ik heb hem de hele avond niet meer gehoord of gezien

Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.