Moos schreef:Frenk schreef:Moos schreef:Gaat dat dan toch eens mis dan bied je daarvoor je excuses aan

Nee hoor, da's dan de schuld van de baas met de andere reu. Net als met loopse teven. Of als je met koekjes loopt (vanmiddag ook weer mijn schuld dat een hond in mij probeerde te klimmen)

Oh god ja, da's waar ook. Net als wanneer Saar of Vera tegen de grond worden geschoffeld dat is omdat ze te afwachtend stonden te kijken naar die sluipende hond in de verte
Yep, ben weer bij de les hoor

Nog een leuke:
liep vanmiddag in het bos met Frenk met de bal te spelen en opeens komt er een grote bruine staande jachthond (wat precies

) aanflitsen en die grijpt de bal. De bijbehorende (joggende

) baas was duidelijk geïrriteerd dat ik met een bal bezig was geweest, omdat nu zijn hond "hem ging lopen uitdagen en niet zou komen". Dus ik vroeg of hij ook niet wilde komen om de bal te ruilen voor iets lekkers en ik grijp een hand rodiworst uit m'n zak. En wat denk je wat, hij wist niet hoe snel 'ie de bal moest laten vallen om bij mij die worst te komen ophalen. En hij ging er zowaar nog netjes bij zitten ook (toen ik hem dat vriendelijk, doch dringend verzocht

)
Baas helemaal verbaasd. Daar had 'ie nou nog nooit aan gedacht, ruilen voor iets lekkers.