Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Very unladylike (brullen op straat)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

Frenk schreef:
Vanmiddag in Groenedaal hoorde ik ook weer een fijne aanvaring. Altijd bal op datzelfde stuk, die bomenlaan langs de vijver, waar de meeste mensen lopen. :roll: Een enorm gegil, geblaf en geschreeuw. :N:

Hangt hier idd in de lucht :eek:
In Groenendaal is het altijd prijs met gegil aan de horizon etc. Was er toevallig vandaag ook, altijd bal. En inderdaad, dat bomenlaantje lijkt wel meetingpoint voor mensen met loslopende ongeleide projectielen. :boos: :19:

Even offtopic hoor.. ;) Maar ben je al naar dat duingebied geweest? Ben benieuwd hoe Frenk en jij het vonden. :cheer:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Moos schreef:
Frenk schreef:
Moos schreef:Gaat dat dan toch eens mis dan bied je daarvoor je excuses aan :pffff:
Nee hoor, da's dan de schuld van de baas met de andere reu. Net als met loopse teven. Of als je met koekjes loopt (vanmiddag ook weer mijn schuld dat een hond in mij probeerde te klimmen) :mrgreen:
Oh god ja, da's waar ook. Net als wanneer Saar of Vera tegen de grond worden geschoffeld dat is omdat ze te afwachtend stonden te kijken naar die sluipende hond in de verte :idea:

Yep, ben weer bij de les hoor :ok: :mrgreen:
:ok:

Nog een leuke:
liep vanmiddag in het bos met Frenk met de bal te spelen en opeens komt er een grote bruine staande jachthond (wat precies :19:) aanflitsen en die grijpt de bal. De bijbehorende (joggende :mrgreen:) baas was duidelijk geïrriteerd dat ik met een bal bezig was geweest, omdat nu zijn hond "hem ging lopen uitdagen en niet zou komen". Dus ik vroeg of hij ook niet wilde komen om de bal te ruilen voor iets lekkers en ik grijp een hand rodiworst uit m'n zak. En wat denk je wat, hij wist niet hoe snel 'ie de bal moest laten vallen om bij mij die worst te komen ophalen. En hij ging er zowaar nog netjes bij zitten ook (toen ik hem dat vriendelijk, doch dringend verzocht :wink:)
Baas helemaal verbaasd. Daar had 'ie nou nog nooit aan gedacht, ruilen voor iets lekkers. :oohja:
:F: :ok:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

Maylala schreef:Even offtopic hoor.. ;) Maar ben je al naar dat duingebied geweest? Ben benieuwd hoe Frenk en jij het vonden. :cheer:
:(: nog niet, had het heel druk met een groot verhaal waar ik mee bezig was (vandaag ingeleverd :cheer:), maar de planning is om zondag te gaan (als het weer meewerkt :ok:)
Afbeelding
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

Frenk schreef:
Maylala schreef:Even offtopic hoor.. ;) Maar ben je al naar dat duingebied geweest? Ben benieuwd hoe Frenk en jij het vonden. :cheer:
:(: nog niet, had het heel druk met een groot verhaal waar ik mee bezig was (vandaag ingeleverd :cheer:), maar de planning is om zondag te gaan (als het weer meewerkt :ok:)
Oké, jammer. Als het weer het toelaat gaan wij morgenochtend weer. :cheer:
Afbeelding
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

ik denk dat ik nog harder tekeer was gegaan
want ik had een vechtpartij gehad dan
als ik het niet snel genoeg gezien zou hebben
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Frenk
Zeer actief

pammetje schreef:ik denk dat ik nog harder tekeer was gegaan
want ik had een vechtpartij gehad dan
als ik het niet snel genoeg gezien zou hebben
Ja, dat bedacht ik me later. Dat ik ook nog had willen zeggen dat ik net zo goed met een hond had kunnen lopen die daar niet van gediend is en echt van zich af bijt. :N:
Afbeelding
daan!
Zeer actief

Ongelezen bericht door daan! »

zou het niet een idee zijn om op andere tijden of andere plekken te gaan wandelen dan het 'gepeupel'
Dat gezeur over elke wandeling, ......................( je bent niet de enige, hoeveel mensen willen elke drol van de hond uitleggen)

De mensen waar over geklaagd wordt komen niet op dit forum
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”