Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zucht, flauwe geintjes over je hond...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

*Ellen*

Ongelezen bericht door *Ellen* »

Naar enkeltjes gaan happen ?
Jij kent je hond maar ik kan me voorstellen dat die kinderen en die leraar het helemaal niet leuk vonden :N:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Nanna schreef:
Aphraell schreef: een hele klas kinderen in het losloopgebied hier en die vonden het nodig om te gaan roepen en fluiten naar m....
"leuk" dacht Kaya "spelen!" en die stuift er naar toe... heel de klas schiet gillend uit elkaar alle kanten op en Kaya dacht ze wel weer bij elkaar te kunnen krijgen door naar enkeltjes te gaan happen...

zal verder niet herhalen wat er gezegd is..maar mijn wederhelft was wel in de kamikaze mode... zo van "kom maar op dan"

tis met een sisser afgelopen... denk dat die mijnheer aanvoelde dat ie moest stoppen :smile:
Nou nou,stoer hoor.
Nu weet ik weer precies waarom het vechthondenvolk aan die naam komt :roll:
Eerst een loslopende hond toestaan om naar kinderen te stuiven en naar enkels te happen en daarna nog eventueel de leraar voor zijn bek willen timmeren.
Aso.
Nou idd.
Alleen maar omdat ze vragen of tie gevaarlijk is.
Als je dan je hond al toestaat naar enkels van kinderen te bijten... :roll:
nicole480
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door nicole480 »

hoi

tegen leila zeggen ze ooooo wat is dat een oud hondje,nou nee dus leila is 4 jaar.
leila is kruising westie met een teckel leila heeft vele grijze haartjes wat eigenlijk wit moet zijn van de westie.

groetjes
nicole480
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door nicole480 »

hoi de kleinste is leila
Afbeelding
Aphraell
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aphraell »

Nanna schreef:
Aphraell schreef: een hele klas kinderen in het losloopgebied hier en die vonden het nodig om te gaan roepen en fluiten naar m....
"leuk" dacht Kaya "spelen!" en die stuift er naar toe... heel de klas schiet gillend uit elkaar alle kanten op en Kaya dacht ze wel weer bij elkaar te kunnen krijgen door naar enkeltjes te gaan happen...

zal verder niet herhalen wat er gezegd is..maar mijn wederhelft was wel in de kamikaze mode... zo van "kom maar op dan"

tis met een sisser afgelopen... denk dat die mijnheer aanvoelde dat ie moest stoppen :smile:
Nou nou,stoer hoor.
Eerst een loslopende hond toestaan om naar kinderen te stuiven en naar enkels te happen en daarna nog eventueel de leraar voor zijn bek willen timmeren.
Aso.
Rebel is mijn "gevaarlijke vechthond" ... en die had ik nog niet eens toen het met Kaya gebeurde...
Kaya is mijn kruising bordercollie... en was net geen jaar toen het gebeurde... vond het toch netjes dat ie kwam toen we m terug riepen al duurde het heel even...
Aphraell
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aphraell »

estelle schreef:
Nanna schreef:

Nou nou,stoer hoor.
Aso.
Nou idd.
even lezen...
Als je vraagt of Rebel gevaarlijk is krijg je gewoon antwoord...
Kaya werd geroepen door een groep kinderen en als ze niet gillend weg hadden gelopen was er ook niks aan de hand geweest...
Dorien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dorien »

Alleen maar complimenten dat het zo'n mooie hond is en dat ze zo goed luistert. :ok:
Groet,
Dorien
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Soms vragen ze me welke hond ik heb,
als ik zeg een middagslag poedel zwijgen ze :denken:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Aphraell schreef:
estelle schreef:
Nanna schreef:

Nou nou,stoer hoor.
Aso.
Nou idd.
even lezen...
Als je vraagt of Rebel gevaarlijk is krijg je gewoon antwoord...
Kaya werd geroepen door een groep kinderen en als ze niet gillend weg hadden gelopen was er ook niks aan de hand geweest...
Nou ja, ik snap uberhaupt niet dat je je hond toestaat in kinderen hun enkels te happen. Ook al rennen ze gillend weg en ookal zeggen ze de stomste dingen. Kom op, jij bent volwassen hoor.

Als je dat bij mijn kind had gedaan waren we daar nog niet over klaar geweest.
Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Ongelezen bericht door Moon »

Meestal krijg ik te horen 'wát een mooie hond!' en dan een praatje over het ras, etc. etc. Maar laatst liep ik langs een groepje opgeschoten 'nieuwe Nederlanders' en toen riep er een; 'dat is een bloedzuiger hè, mevrouw'? :eek: :mrgreen: Ik riep terug; 'nee hoor, en ook geen Bloedhond, maar een Italiaanse jachthond'... En liep verder met een smile van oor tot oor.
Gr. Marijke
Afbeelding
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

mijn teef is bij echt ouwe mensen altijd een boxer, leuk hoor met een staart dat hadden ze vroeger niet.
Bij de generatie daarna is het een pittbull en toen ze pup was is er een keer een meisje hysterisch gilllend weggerent dat ze gevaarlijk was en weet ik het.

ook vaak de opmerking wie laat wie uit.

en vaak dat mensen hun kinderen oppakken als ze me zien.

en vaak de opmerking of ik dat nou stoer vind twee van die honden, ze denken dus dat we ze hebben om stoer te zijn.
Teckel_love<3
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teckel_love<3 »

mercedes2803 schreef:Ik heb een Sharpei, dus heb je even ? :smile:
:N: :smile:
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Moon schreef:Meestal krijg ik te horen 'wát een mooie hond!' en dan een praatje over het ras, etc. etc. Maar laatst liep ik langs een groepje opgeschoten 'nieuwe Nederlanders' en toen riep er een; 'dat is een bloedzuiger hè, mevrouw'? :eek: :mrgreen: Ik riep terug; 'nee hoor, en ook geen Bloedhond, maar een Italiaanse jachthond'... En liep verder met een smile van oor tot oor.
:mrgreen: :smile:
Zei je niet "soms" :razz:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joera »

ik hoor echt nooit rare of vervelende grapjes :19: maar ach, ik heb dan ook een hele normale, niet grappige hond :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Joera op 22 feb 2009 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Zijn z'n pootjes afgesleten? :evil:
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

:ok: Ik zat er op te wachten. Vanmiddag gebeurde het:
He, daar gaat een CHEAP! :wink:
Afbeelding
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Eigenlijk weinig hier gelukkig. Wel eens aaah leuk een moeder (Basco :roll: ) met pup (kira). Waarop ik dan zei, nee hoor ze is al bijna 8....
maanden??
Nee jaar :mrgreen: met haar eeuwige puppiekoppie
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Aphraell schreef:Niet zo heel vaak...maar als mensen opmerkingen durven te maken is het meestal in de trant van "dat is een pitbull, mag dat wel?" of "Dat is toch zo'n gevaarlijke?"

Met Kaya heb ik een keertje z'n neiging tot drijven gezien .. een hele klas kinderen in het losloopgebied hier en die vonden het nodig om te gaan roepen en fluiten naar m....

gelukkig konden we m vrij snel terug roepen en aanlijnen waarop we ruzie krijgen met de leraar die ertussen liep .. (die ook wegstoof trouwens :smile: )
"hou die k*thond bij je" werd er geroepen..
we zijn normaal niet zo heel erg agressief aangelegd maar dit was even tegen het zere been..

Maar dan bied je toch als de sodemieter je excuses aan ipv in de kamikazemodus te schieten.
Dat moeten mijn honden niet proberen hoor kinderen opjagen of ze nu roepen en wegrennen of niet
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

hercujess schreef:Zijn z'n pootjes afgesleten? :evil:
precies hetzelfde hier met de Corgi, en Delphi de Spinone weten ze al helemaal niet en als ik dan Spinone zeg , dan zeggen ze (echt altijd...) oooo n Spinoza......... :evil:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Quincy is niet grappig :jank: als er wat over hem gezegd wordt is het alleen maar ow wat een lieffie :I: :19: Nu kennen wij iedereen bij ons in de buurt dus dat scheelt ook maar als er al wat gezegd wordt is het tegen m'n vriend van joh kan je hem houden :mrgreen: (mijn vriend is 2 meter en Quincy 10 cm ofzo en ja dat ziet er grappig uit)
MarjaV
Actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MarjaV »

Pas op, ze is boos, want haar haren staan overeind. Uitleggen dat het zo hoort, heeft niet geholpen. Ze lopen nog steeds een blokje om :smile:
En mijn honden zijn als agressief bestempeld omdat ze een tuigje dragen. :roll:

Of: is ze gevaarlijk/bijt ze? Antwoord ik altijd: alleen als je haar aan de staart trekt. :wink:
Marja, Kyara, Tisha & Ayoka
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

de meeste mensen hier vinden Buster heel mooi met hele mooie blauwe ogen en de rest vind hem wel een beetje eng om te zien.

de leuke complimenten :ok:
opmerkingen dat hij wel een beetje enge ogen heeft ofzoiets waaruit ontzag/ respect blijkt kan ik ook niet mee zitten. integendeel :ok:

maar moet wel zeggen dat hij als pup veel gelokt werd door mensen gewoon vanaf de andere kant van de weg :eek:
en veel mensen ook vinden dat ze allerlei onbenullig advies moeten geven als je met pup loopt,
dat vond ik veel erger, dan wat opmerkingen.
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli

Ongelezen bericht door Gaia »

Toen ik Gaia net had vonden mensen het uitermate leuk om heel hard, "holland, holland holland" tegen mijn hond te gaan roepen. :roll: Leuk die reclames. Verder soms comissaris rex, is het een politiehond? That's it eigenlijk.

Verder zie ik eigenlijk niemand, iedereen rent weg voor d'r. Letterlijk, of ze gaan overdreven laten zien dat ze niet bang voor Gaia zijn. :mrgreen: Die overigens iedereen negeert tot ze d'r aanraken dan vindt ze het leuk.

Juno is onvoorspelbaar in z'n reacties nog op straat dus die houden we weg. Tsja, daar krijgen we geen grappen over, want als hij staat te blaffen vinden ze hem ook eng. Dus die tijd krijgen ze niet. :mrgreen: Alhoewel het blaffen minder wordt woon ik niet in een buurt die de honden even lekker aanhaalt. Eigenlijk wel lekker zo.
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Met de pitbull en de vechthond valt het tegenwoordig wel mee, gelukkig.

Ik krijg wel nog vrij vaak de vraag of hij bijt, maar dan zeg ik altijd dat als dat zo was ik hem niet mee zou nemen. Soms wil ik wel flauw terug gaan reageren, maar ik probeer liever een zo positief beeld over shibje en dus ook een beetje honden in het algemeen te creeren en te behouden. :wink:

Liep laatst 's avonds door het park en Shibje liep los. Verderop bij een bankje zaten wat jongeren en Shib liep er vrolijk heen. Hij had z'n knipperlichthalsband aan dus ik dacht dat ze hem wel gezien hadden. Maar dat was dus niet zo, ineens een hoop gegil van 2 meisjes en Shib liep maar snel terug richting mij. Ondertussen riepen die jongeren Shibje toch weer terug want "da's een pitbull" en "nee joh, da's een keilieve hond"
Ik liep langs het bankje af en zei toch maar even sorry omdat ze toch echt wel schrokken, maar ik kreeg een "ah joh, maakt niet uit. Je hebt een vetsteile hond"

Weer een nieuw woord geleerd. :smile: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Laura-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Laura-Joy »

Toen Joy uit logeren was en de rondjes aan het rennen was door de 3 buurtuinen hoorden ze een aantal keer ' Buuf, er loopt een dweil door mijn tuin'.

Over Joy 'dat is geen hond, dat is een rat!' ik verstond deze vrouw alleen niet dus lachte vriendelijk terug, toen deze mevrouw doorgefietst was vroeg mijn moeder of ik wel hoorde wat ze zei...

Wat zielig dat ze zo'n speldje op haar kop heeft :roll:

Over Nina ' zeker nog een jonkie?' (erg energiek, ze is al 11)

Sja als ik de honden na elkaar uitlaat en er is iemand net de auto aant wassen of de postbode kom ik weer tegen 'zo die's hard gegroeid/zeker in de droger geweest!'

Joy wordt wel vaker dweil, cavia of swiffer genoemd maar dat doe ik zelf ook! :mrgreen:
Mijn moeder vind het trouwens net een chinchilla als ze rent.
Afbeelding
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

gevaarlijk eng en zoiets
in het begin reageerde ik wel
nu niet meer

wel heb ik ooit een verhaal gelezen van iemand die met zijn staff de winkel in kwam en dat er een vrouw met een poedel stond
die vrouw tilt haar poedel op en schreeuwt: whaaaaaaa een pitbull
waarom de ander haar staff optilde en riep : whhhhh een poedel

dat vond ik zo'n geweldige actie
die heb ik altijd onthouden
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Laura-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Laura-Joy »

pammetje schreef:gevaarlijk eng en zoiets
in het begin reageerde ik wel
nu niet meer

wel heb ik ooit een verhaal gelezen van iemand die met zijn staff de winkel in kwam en dat er een vrouw met een poedel stond

Vind het wel een hele goede ja :mrgreen:
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

pammetje schreef: wel heb ik ooit een verhaal gelezen van iemand die met zijn staff de winkel in kwam en dat er een vrouw met een poedel stond

Ohh geniaal, die ga ik ook onthouden :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”