aan de kant van de weg gaan staan en haar bij me gehouden. mijn vader gebeld of hij wist van wie ze kon zijn (had gekeken was een vrouwtje) nee dat wist hij ook niet, maar moest haar maar laten lopen. dus ik nog eens gekeken, er reden wat auto's voorbij die me heel stom aankeken waarom ik daar stond met een hond. toen kwam er een busje voorbij van een bedrijf wat daar in de buurt zit (industrieterrein) die wisten het ook niet en de hond kwam ook niet bekent voor. dus ik dacht: wat doe ik, laat ik haar lopen of neem ik haar mee?? maar vond het zo zielig, ze was ook bang. dus leah van voor in de auto gezet en de hond van achter en naar de dierenarts. daar keken ze heel vreemd, ze hadden geen chipapparaat, want de andere da was net weg en die had hem mee (zucht) heb haar maar meegenomen (want daarhouden doen ze niet) dus naar de fotograaf, daar heeft ze rustig in de auto zitten wachten een half uurtje. af en toe gekeken, want was bang dat ze de auto zou slopen
daarna terug naar mijn ouders. onderweg bij het tankstation nog gevraagd, maar die kenden hem niet en wisten ook niet van wie ze kon zijn. bij mijn ouders durfde ze niet uit de auto, want dunya en de hond van mijn ouders stonden te blaffen. dus haar laten zitten. leah eten gegeven en nog even rondgebeld. want een vriend van mijn vader was er en hij dacht dat ze misschien van iemand was. toen we belden bleken die geen herders te hebben
dan nog gebeld, want misschien was ze wel van daar of daar. dus eens langs gereden, maar nee die misten geen hond.
daarna naar de da in oostburg gereden (die hadden spreekuur en daar hadden ze een chipaparaat) ze was niet gechipt, wel een tattoo bleek later. en er kwam ook geen herder, vrouw, van rond de 8jaar of ouder in hun bestand voor in die buurt. maar mijn ouders wonen aan de grens met belgie, dus het kan ook een belgse hond zijn of dat ze naar de da in belgie gaan.
hun hebben de dierenambulance gebeld, maar die reed niet
dick blafte even, want hij vond haar nogal groot, voor de rest negeerde hij haar. herder van voren en dick, dunya en leah van achter (zoals anders) thuis gekomen heeft dick nog even geblaft. maar dat was vlug over. heb haar en dick en dun eten gegeven, haar in de bijkeuken dick en dun gewoon in de keuken. deur dicht. ze had veel honger. ook nog wat gedronken. een dekbed (wat er nog lag van dick en dun) neergelegd en daar is ze op gaan liggen. ze liep een rondje en ze vond gelijk een bot van dunya (wat ik ook makkelijk kon afpakken) dat maar even weggelegd. dan zelf gegeten. en rond iets over8 was de dierenbescherming er. gevraagd hoe en wat. want ze is heel braaf en luistert heel goed. die gingen haar naar het asiel brengen en verder wisten ze het ook niet wat er zou gebeuren. ze vertelden ook dat er nu met de recessie veel honden gedumpt worden :N: dus ik zei ook: als ze nu niet opgehaald wordt wat dan?? want dan wil ik haar wel hebben. want ze was heel braaf. en met dick en dun ging het redelijk. (wat ik al heel wat vond, want dick en grotere honden is niet altijd een succes)
dus ik mocht morgen wel bellen naar terneuzen naar het asiel. ben benieuwd. hoop voor haar dat er iemand om haar komt, anders ga ik er om en bespreek wel met mijn ouders hoe en wat, want mijn vader zei ook: anders had je haar bij ons moeten laten. (maar moest ermee naar oostburg naar de da) want mijn ouders willen nog wel een hond, maar ze waren nog niet echt op zoek (de andere hond is 3maanden geleden overleden) dus een huisje heeft ze al.
hier een paar foto's van de schat. (ben stiekem een beetje verliefd, vond het ook wel erg leuk een grotere hond