Nu weer een hondje waar Romeo en Julia dikke vriendjes mee zijn.
Ik heb om eerlijk te zijn best een band met dat hondje, en nu zit het heel de dag in mijn hoofd.
Ik weet gewoon dat er geen derde hond bij kan hier, maar anders zou ik haar direct ophalen.
Het is zo'n lief hondje.... en ze heeft al meerdere baasjes gehad.
Haar eigenaresse kampt al een tijdje met gezondheidsproblemen en ze heeft het niet zo breed, ik denk dat dat de redenen zijn.
Want ze zou Rakker nooit zomaar wegdoen, ze houdt zoveel van dat hondje.
Ik vind het zo erg om dit soort dingen te zien, als ik het had geweten dan zou ik haar misschien kunnen helpen door voer te kopen ofzo.
Dan had ik ook wel elke middag Rakker mee uit willen nemen voor een wandeling, want dat is totaal geen probleem met mijn honden samen.
Soms is het leven zo hard.... wat zal die vrouw een verdriet hebben dat ze afscheid heeft moeten nemen van haar hondje.
Het raakt me zo, ik zie het steeds meer om me heen dat mensen hun honden weg moeten doen.
Ik zou zo graag al die mensen hulp kunnen bieden...
Maar vooral dit geval, Rakkertje... ik heb echt heel erg met haar eigenaresse te doen.
Ze heeft best een zwaar leven achter de rug, en het wordt er niet beter op. En het is zo'n ontzettend lief mens, staat altijd klaar voor anderen.
Oh had ik het maar geweten.
Rakker had van mij best een aantal dagen in de week hier mogen logeren, ik had best voer willen betalen, ik had haar ook wel uit willen laten enz.
Maar nu is het te laat daarvoor.
Ik hoop maar dat ze een geweldig baasje treft die net zo gek op haar zal zijn.

TARAK