Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sicilie maakt jacht op moordlustige honden
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Sicilie maakt jacht op moordlustige honden
Siciliaanse honden
Het lijkt mij dat een groot deel van het probleem opgelost zou zijn als ze daar eens anders met honden omgingen zodat dit soort roedels zich niet kunnen vormen.
Het lijkt mij dat een groot deel van het probleem opgelost zou zijn als ze daar eens anders met honden omgingen zodat dit soort roedels zich niet kunnen vormen.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Eva-Joy
- Zeer actief
-
*Jolanda*
volgens mij ligt er ook een groot probleem bij de eigenaar van die honden hoor... Die man ik ook gearresteerd wegens doodslag...
Natuurlijk had het voorkomen kunnen worden door die man beter te controleren maar als honden in nederland een agent aanvallen dan zullen ze ook dood geschoten worden... Dus van afslachten is geen sprake in dat geval...
Natuurlijk had het voorkomen kunnen worden door die man beter te controleren maar als honden in nederland een agent aanvallen dan zullen ze ook dood geschoten worden... Dus van afslachten is geen sprake in dat geval...
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
-
*Jolanda*
Aimee schreef:Het zijn zwerfhonden eigenlijk, als ze overal maar zo rondlopen etc. lijkt me niet dat er dan bij een eigenaar de verantwoordelijkheid ligt. Als ze nou eens wat beter met de honden om zouden gaan, en de zwerfhonden die niet meer te redden zijn laten inslapen, en de anderen opvangen en castreren.
als ze niet genoeg te eten krijgen gaan ze zwerven maar ook in Itali"e ben je dan nog verantwoordelijk voor je honden...Elsevier schreef:De honden behoren volgens de autoriteiten aan een inwoner van Scicli die tientallen honden van allerlei soort in huis heeft. Hij zou slecht voor de dieren zorgen en ze weinig te eten geven.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Oorzaak en schuldige in deze is de mens en de mens alleen.
Als mensne hun honden nu eens casteren en niet zomaar op de straat donderen, dus gewoon hun verantwoording nemen krijg je niet van deze groepen honden...
ik vind het diep triest voor de slachtoffers die zijn gevallen, maar de mensen ter plekke moeten hun verantwoording nemen.
Dit soort incidenten gebeuren trouwens veel vaker.. in Spanje, Portugal, Roemenie, Griekenland en Italie .. overal waar mensen als oud vuil met dieren omgaan heb je dit soort dingen.
Als mensne hun honden nu eens casteren en niet zomaar op de straat donderen, dus gewoon hun verantwoording nemen krijg je niet van deze groepen honden...
ik vind het diep triest voor de slachtoffers die zijn gevallen, maar de mensen ter plekke moeten hun verantwoording nemen.
Dit soort incidenten gebeuren trouwens veel vaker.. in Spanje, Portugal, Roemenie, Griekenland en Italie .. overal waar mensen als oud vuil met dieren omgaan heb je dit soort dingen.
- Liesbeth
- Zeer actief
Veel zwerfhonden hebben nooit een eigenaar gehad*Jolanda* schreef:Aimee schreef:Het zijn zwerfhonden eigenlijk, als ze overal maar zo rondlopen etc. lijkt me niet dat er dan bij een eigenaar de verantwoordelijkheid ligt. Als ze nou eens wat beter met de honden om zouden gaan, en de zwerfhonden die niet meer te redden zijn laten inslapen, en de anderen opvangen en castreren.als ze niet genoeg te eten krijgen gaan ze zwerven maar ook in Itali"e ben je dan nog verantwoordelijk voor je honden...Elsevier schreef:De honden behoren volgens de autoriteiten aan een inwoner van Scicli die tientallen honden van allerlei soort in huis heeft. Hij zou slecht voor de dieren zorgen en ze weinig te eten geven.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
En de politie bracht ze ook onder bij deze man.Liesbeth schreef:Veel zwerfhonden hebben nooit een eigenaar gehad*Jolanda* schreef:Aimee schreef:Het zijn zwerfhonden eigenlijk, als ze overal maar zo rondlopen etc. lijkt me niet dat er dan bij een eigenaar de verantwoordelijkheid ligt. Als ze nou eens wat beter met de honden om zouden gaan, en de zwerfhonden die niet meer te redden zijn laten inslapen, en de anderen opvangen en castreren.als ze niet genoeg te eten krijgen gaan ze zwerven maar ook in Itali"e ben je dan nog verantwoordelijk voor je honden...Elsevier schreef:De honden behoren volgens de autoriteiten aan een inwoner van Scicli die tientallen honden van allerlei soort in huis heeft. Hij zou slecht voor de dieren zorgen en ze weinig te eten geven..

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
mon
- Zeer actief