Quasar loopt nog altijd aan de lijn daarbij. Gaat altijd prima behalve als honden dominant doen, dan kan hij weleens snauwen.
Nu liepen wij daar, komen er 2 honden aan. Prima, leuk snuffelen, niks aan het handje. Baasje was een stipje in de verte. Ineens begint 1 van de honden te rijden op Quasar. Dat vindt hij niet grappig dus hij draaide zich om en snauwde. Helaas bleef de hond gewoon lekker op zijn kont geklemd. Lars trok Quasar mee maar die hond bleef maar op die reet geplakt. Ik heb er een bloedhekel aan om aan andermans honden te zitten maar ik moest wat. Snauwen is tot daar aan toe maar ik wilde erger voorkomen, dus ik pakte de hond zachtjes bij zijn borst om hem van Quasar af te trekken.
Inmiddels kwam het baasje aangerend. Ik verontschuldigde me door te zeggen dat ik normaal niet aan andere honden zit maar nu even geen andere weg zag. Nou, ik kon een dodelijke blik krijgen en de madam liep vlak langs me heen zonder een woord te zeggen...
Ik kom nooit heel vervelende mensen tegen maar dit vond ik toch wel even raar. Okee, ik vind het ook niet leuk als anderen aan mijn honden zitten maar in dit soort gevallen zou ik het juist fijn vinden.
Naja, het zal wel aan mij liggen maar ik stond wel even met mijn ogen te knipperen.
Positieve noot van de wandeling: We zijn hard aan het trainen met de losloop reïntergratie van Quasar. Ik ga op een afstand staan met een koekje, commando hier en Lars laat de lijn los. Ons ventje komt netjes in een rechte lijn op mij afgespurt!
We zijn enorm trots!