Goed zo Bluf!

we zijn geslaagd met 52 punten, je wilt mijn grijns niet zien toen ik me na dertig pas omdraaide en haar keurig zag zitten zoals op de foto waar Finn op de achtergrond zat, perfekt recht en attent op mij... er wordt altijd geadviseert langs je hond te kijken als je terugloopt

maar ik grijnsde haar breed toe, net als ik overigens altijd bij Finn deed.. ze mogen best zien dat het baasje blij is met ze
Wij moesten overigens als eerste afleggen.. en ik zag eend nr 1 landen.. eend nr twee fladderde met veel kabaal over.. erg interessant natuurlijk allemaal...

maar correcte afliggen met afleiding..
opgehaald en ook correct in de zit.. lijntje er weer aan, en gaan met de banaan..correct attent volgen, kon wat vlotter zitten tijdens halt in de oefeningen en ook in de groep, in de hoeken iets dichter bij me houden zit was correct en de af had directer gekund maar dat lag aan mijn commando, normaliter geef ik die dwingerder.. ik had het al door toen ik hem gaf maar goed dat heeft ze ook goed gedaan voorroepen heeel snel naar me toe.. maar de laatste paar passen hield ze in en kwam wat scheef voor, ongetwijfeld iets in mijn houding geweest.. ze komt normaliter wel mooi voor zitten.. aan de voet ook snel en correct
Mooi voorgebracht was een commentaar en ook tijdens het praktijkgedeelte kreeg ik een complimentje voor het slalommen tussen de honden door in de groep mensen en insluiting deed ze het ook keurig maar ik had niet anders verwacht met het praktijk gedeelte eerlijk gezegd.. ben tevreden met de 52 pnt.. nu idd op naar IPO1
Er waren twee honden die speurden, ene voor ipo II en die kwam met 96 het veld af! ook regen ja... en ene voor speurhond II die had 93 met een laatste voorwerp dat was gepikt door de vogels... erg lullig.. hond verwees maar bleef doorzoeken omdat er geen voorwerp lag.. maar qua speuren petje af voor de mecheltjes!
Dat wordt mijn volgende doel

speuren appal en manwerk!