Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
"Handtas hondjes" gedumpt
Moderator: moderatorteam
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
- Aantal honden: 2
"Handtas hondjes" gedumpt
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 

- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
- gizmo
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief
Deze honden vinden echter wel gemakkelijk weer een ander adres. Maar ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen. Voor die paar klote centen je hond helemaal in de steek laten. Het is gewoon niet te geloven!!!!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Snap je toch echt niet!! (maja, waar nemen ze dan ook een voorbeeld aan...
)

Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hangt van de maatschappij af. Meestal niet meer dan een kilo of 7 maar dan zit er wel een maximaal aantal dieren per cabine. Je moet van te voren dus reserveren en als er al meer dan 2 honden zijn heb je pech. Ik heb een keer met een pup van 4 kilo gevlogen. Moest in een speciale tas die onder de stoel voor mij moest kunnen staan en lekvrij zijn. Ik werd helemaal achterin het vliegtuig geplaatst en de stoel naast mij was vrij gehouden. Ik moest wel een bedrag van 50 euro extra neerleggen voor de hond. Ik denk dat die mensen dat van te voren niet bedenken en ook niet gezorgd hebben voor de juiste materialen.gizmo schreef:Hoe zwaar mag een hond eigenlijk zijn als hij nog mee mag op schoot
Groetjes van Charlotte

- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Het onderstreept maar eens te meer hoezeer die kleine beessies als accessoire en speelgoed worden beschouwd door sommige mensen
Voor iemand die zijn hondje zomaar dumpt is het dier niet meer dan een asset... als ze na het dumpen een baasje krijgen dat ze als hond en maatje ziet ipv gadget zijn ze wat dat betreft in elk geval beter af.
Wie laat er nu zo zijn maatje achter op het vliegveld

Voor iemand die zijn hondje zomaar dumpt is het dier niet meer dan een asset... als ze na het dumpen een baasje krijgen dat ze als hond en maatje ziet ipv gadget zijn ze wat dat betreft in elk geval beter af.
Wie laat er nu zo zijn maatje achter op het vliegveld

Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 

- Nuran Gino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik wordt vooral weer heel pissig van het feit dat ze Paris Hilton er weer bij halen. Die laat haar hondjes niet achter en zorgt er gewoon goed voor. Dus wat die hiermee te maken heeft? Zij kan er toch niks aan doen dat mensen ook een chihuahua willen en die dan dumpen? Is het ook de schuld van Oprah dat er veel Americaanse cockers vervilt in de achtertuinen zitten in Amerika? Oprah laat haar hondjes toch niet verwaarloosd in de tuin rotten?
Ik wordt dus echt pissig als ze weer over Paris Hilton beginnen als oorzaak. De oorzaak ligt bij de mensen die hun hondjes achterlaten
Ik wordt dus echt pissig als ze weer over Paris Hilton beginnen als oorzaak. De oorzaak ligt bij de mensen die hun hondjes achterlaten

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Maar dan blijft het feit dat Paris daar niks mee te maken heeft. Dat zou nl betekenen dat zij niks meer kan nemen of doen want stel dat ze nagedaan wordt door mensen die niet zo goed met de hondjes omgaan. Stel dat zij een baby neemt en die vaak meedraagt, is ze dan ook de oorzaak van tienermoeders en verwaarloosde babies? Verder denk ik niet dat bij haar de gedachte speelt haar hondjes ergens te dumpen, personeel of niet.Nanna schreef:Paris is niet de oorzaak van het achterlaten, zij is vaak wel de aanleiding voor de aanschaf.MARC_S schreef:
Mevrouw Hilton loopt met een Chi in haar tas, dan moet half Amerika natuurlijk ook zo'n beestje dat je kunt behangen met accessoires.
Maar zoals met veel speelpopjes gaat na een paar weken de lol er danig af....En dan kan Paris nog haar personeel opdracht geven voor de hondjes te zorgen.
De gemiddelde impulsaankoop-eigenaar dumpt het beestje dan....
Dan vind ik zelf zo'n Obama veel meer een voorbeeldfunctie hebben. Die neemt die hond echt met veel poeha en maakt er een ding van. Dan weet je vantevoren dat heel Amerika een labradoodle of wat dan ook wil. Maar toen Paris met een chi ging lopen kon ze dit natuurlijk niet voorzien. Ze doet het al jaren want ze heeft god weet hoeveel van die hondjes inmiddels aangezien ze naar eigen zeggen "babies krijgen" die ze niet meer weg kan doen omdat dat zielig is voor de moederhond
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Vind het ook wel onzin om die paris de schuld te geven. Domme mensen hou je altijd.
Dat zie je maar met dalmatiers, hoeveel van die honden werden er opeens wel niet genomen daar was bijna geen fokken aan en dat allemaal omdat 1001 dalmatiers zo leuk was en ze zo snoezig,lief en weet ik wat waren.
En toen Rex op tv was, de herders waren ook zowat niet aan te slepen, opeens wilde iedereen een rex.
De enige die je dat verwijten kan is die mensen die fantasie en werkelijkheid niet kunnen scheiden en denken dat door een herder te nemen je meteen een Rex in huis hebt en als je zo een klein hondje als Paris in huis haalt dat je dan meteen haar miljoenen erbij krijgt.
Dat zie je maar met dalmatiers, hoeveel van die honden werden er opeens wel niet genomen daar was bijna geen fokken aan en dat allemaal omdat 1001 dalmatiers zo leuk was en ze zo snoezig,lief en weet ik wat waren.
En toen Rex op tv was, de herders waren ook zowat niet aan te slepen, opeens wilde iedereen een rex.
De enige die je dat verwijten kan is die mensen die fantasie en werkelijkheid niet kunnen scheiden en denken dat door een herder te nemen je meteen een Rex in huis hebt en als je zo een klein hondje als Paris in huis haalt dat je dan meteen haar miljoenen erbij krijgt.
-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Ik zou nooit van me leven, me hondjes achter kunnen laten op schiphol:s.. Als ik al een uurtje weg ben, en weer thuis kom en die blije gezichtjes zie hahaha
alsof ik jaren weggeweest ben!
Maar Ik moet zeggen, ik wil dan ook wel een chihuahua.. maar niet omdat paris hilton er eentje heeft haha.. me ma's oom heeft een chihuahua van al 17 jaar ongeveer haha zo'n leuk hondje!
Maar Ik moet zeggen, ik wil dan ook wel een chihuahua.. maar niet omdat paris hilton er eentje heeft haha.. me ma's oom heeft een chihuahua van al 17 jaar ongeveer haha zo'n leuk hondje!

- Klijntjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Wat vreselijk!
Ik zou zelf nieteens gaan vliegen als mijn hondjes niet mee zouden mogen!
(en het dus van te voren regelen en 50x checken met het vliegtuigmaatschappij, ookal was het nieteens zeker dat hij mee ging, en hij ging uiteindelijk nieteens mee, maar bleef in Nederland bij mijn zusje
)
Wat voor liefde heb je voor je hond als ze vragen of je €75,- wil betalen voor de reis, en je denkt 'hmm.. dat is een keer uit eten minder op mijn vakantie, dat vind ik belangrijker'. en je besluit je hondje ACHTER TE LATEN! (nieteens een kennis/vriend of familie lid bellen je hondje op te halen, nee gewoon dumpen!.
Ik kom er niet bij...

Ik zou zelf nieteens gaan vliegen als mijn hondjes niet mee zouden mogen!
(en het dus van te voren regelen en 50x checken met het vliegtuigmaatschappij, ookal was het nieteens zeker dat hij mee ging, en hij ging uiteindelijk nieteens mee, maar bleef in Nederland bij mijn zusje

Wat voor liefde heb je voor je hond als ze vragen of je €75,- wil betalen voor de reis, en je denkt 'hmm.. dat is een keer uit eten minder op mijn vakantie, dat vind ik belangrijker'. en je besluit je hondje ACHTER TE LATEN! (nieteens een kennis/vriend of familie lid bellen je hondje op te halen, nee gewoon dumpen!.
Ik kom er niet bij...

- Chione
- Zeer actief