Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"Handtas hondjes" gedumpt

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Aantal honden: 2

"Handtas hondjes" gedumpt

Ongelezen bericht door Bons »

Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Je kunt je het toch niet voorstellen.... Idiote lui zijn er toch in de wereld... :(
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Zijn ze niet gechipt? Zal wel niet.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

dan is je hond dus echt niks meer dan een assecoire :roll:
waar is dat idee van 'man's best friend' gebleven?
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Hoe zwaar mag een hond eigenlijk zijn als hij nog mee mag op schoot
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Deze honden vinden echter wel gemakkelijk weer een ander adres. Maar ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen. Voor die paar klote centen je hond helemaal in de steek laten. Het is gewoon niet te geloven!!!!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Koop dan geen hond zodat de pup meteen een leuker baasje krijgt. :roll:
kimmeke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute

Ongelezen bericht door kimmeke »

Snap je toch echt niet!! (maja, waar nemen ze dan ook een voorbeeld aan... :19: )
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Afbeelding

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

gizmo schreef:Hoe zwaar mag een hond eigenlijk zijn als hij nog mee mag op schoot
Hangt van de maatschappij af. Meestal niet meer dan een kilo of 7 maar dan zit er wel een maximaal aantal dieren per cabine. Je moet van te voren dus reserveren en als er al meer dan 2 honden zijn heb je pech. Ik heb een keer met een pup van 4 kilo gevlogen. Moest in een speciale tas die onder de stoel voor mij moest kunnen staan en lekvrij zijn. Ik werd helemaal achterin het vliegtuig geplaatst en de stoel naast mij was vrij gehouden. Ik moest wel een bedrag van 50 euro extra neerleggen voor de hond. Ik denk dat die mensen dat van te voren niet bedenken en ook niet gezorgd hebben voor de juiste materialen.
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks

Ongelezen bericht door Bons »

Het onderstreept maar eens te meer hoezeer die kleine beessies als accessoire en speelgoed worden beschouwd door sommige mensen :boos:

Voor iemand die zijn hondje zomaar dumpt is het dier niet meer dan een asset... als ze na het dumpen een baasje krijgen dat ze als hond en maatje ziet ipv gadget zijn ze wat dat betreft in elk geval beter af.

Wie laat er nu zo zijn maatje achter op het vliegveld :19:
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
Nuran Gino
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nuran Gino »

Mensen die zoiets doen, hebben geen liefde voor hun dier!
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

Walgelijk zulke mensen.
Wat triest voor die hondjes.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Ik wordt vooral weer heel pissig van het feit dat ze Paris Hilton er weer bij halen. Die laat haar hondjes niet achter en zorgt er gewoon goed voor. Dus wat die hiermee te maken heeft? Zij kan er toch niks aan doen dat mensen ook een chihuahua willen en die dan dumpen? Is het ook de schuld van Oprah dat er veel Americaanse cockers vervilt in de achtertuinen zitten in Amerika? Oprah laat haar hondjes toch niet verwaarloosd in de tuin rotten?

Ik wordt dus echt pissig als ze weer over Paris Hilton beginnen als oorzaak. De oorzaak ligt bij de mensen die hun hondjes achterlaten :ok:
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Nanna schreef:
MARC_S schreef:
Ik wordt dus echt pissig als ze weer over Paris Hilton beginnen als oorzaak. De oorzaak ligt bij de mensen die hun hondjes achterlaten :ok:
Paris is niet de oorzaak van het achterlaten, zij is vaak wel de aanleiding voor de aanschaf.
Mevrouw Hilton loopt met een Chi in haar tas, dan moet half Amerika natuurlijk ook zo'n beestje dat je kunt behangen met accessoires.
Maar zoals met veel speelpopjes gaat na een paar weken de lol er danig af....En dan kan Paris nog haar personeel opdracht geven voor de hondjes te zorgen.
De gemiddelde impulsaankoop-eigenaar dumpt het beestje dan....
Maar dan blijft het feit dat Paris daar niks mee te maken heeft. Dat zou nl betekenen dat zij niks meer kan nemen of doen want stel dat ze nagedaan wordt door mensen die niet zo goed met de hondjes omgaan. Stel dat zij een baby neemt en die vaak meedraagt, is ze dan ook de oorzaak van tienermoeders en verwaarloosde babies? Verder denk ik niet dat bij haar de gedachte speelt haar hondjes ergens te dumpen, personeel of niet.

Dan vind ik zelf zo'n Obama veel meer een voorbeeldfunctie hebben. Die neemt die hond echt met veel poeha en maakt er een ding van. Dan weet je vantevoren dat heel Amerika een labradoodle of wat dan ook wil. Maar toen Paris met een chi ging lopen kon ze dit natuurlijk niet voorzien. Ze doet het al jaren want ze heeft god weet hoeveel van die hondjes inmiddels aangezien ze naar eigen zeggen "babies krijgen" die ze niet meer weg kan doen omdat dat zielig is voor de moederhond :smile:
Afbeelding
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

Vind het ook wel onzin om die paris de schuld te geven. Domme mensen hou je altijd.
Dat zie je maar met dalmatiers, hoeveel van die honden werden er opeens wel niet genomen daar was bijna geen fokken aan en dat allemaal omdat 1001 dalmatiers zo leuk was en ze zo snoezig,lief en weet ik wat waren.
En toen Rex op tv was, de herders waren ook zowat niet aan te slepen, opeens wilde iedereen een rex.

De enige die je dat verwijten kan is die mensen die fantasie en werkelijkheid niet kunnen scheiden en denken dat door een herder te nemen je meteen een Rex in huis hebt en als je zo een klein hondje als Paris in huis haalt dat je dan meteen haar miljoenen erbij krijgt.
xliiesje
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door xliiesje »

Ik zou nooit van me leven, me hondjes achter kunnen laten op schiphol:s.. Als ik al een uurtje weg ben, en weer thuis kom en die blije gezichtjes zie hahaha :smile: alsof ik jaren weggeweest ben!

Maar Ik moet zeggen, ik wil dan ook wel een chihuahua.. maar niet omdat paris hilton er eentje heeft haha.. me ma's oom heeft een chihuahua van al 17 jaar ongeveer haha zo'n leuk hondje!
Afbeelding
Klijntjuh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua

Ongelezen bericht door Klijntjuh »

Wat vreselijk!
Ik zou zelf nieteens gaan vliegen als mijn hondjes niet mee zouden mogen!

(en het dus van te voren regelen en 50x checken met het vliegtuigmaatschappij, ookal was het nieteens zeker dat hij mee ging, en hij ging uiteindelijk nieteens mee, maar bleef in Nederland bij mijn zusje :ok: )

Wat voor liefde heb je voor je hond als ze vragen of je €75,- wil betalen voor de reis, en je denkt 'hmm.. dat is een keer uit eten minder op mijn vakantie, dat vind ik belangrijker'. en je besluit je hondje ACHTER TE LATEN! (nieteens een kennis/vriend of familie lid bellen je hondje op te halen, nee gewoon dumpen!.

Ik kom er niet bij... :19: :idea:
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Vanwege die 'nieuwe' film 'Chihuahua' zullen er wel weer massa's mensen voor een Chi gaan ( schattig zo'n hondje met schoentjes en een jurkje/ jasje aan ) , met alle gevolgen vandien.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Rintinde
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Rintinde »

Te bizar voor woorden dit, echt waar.
Laat je eerst informeren of de hond mee mag op vakantie.
Echt..bah, hier heb ik geen goede woorden voor
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”