Hoi allemaal,
Ik heb gisteravond weer uuuuren ziten gluren naar alle foto's op dit forum..heb ook het hele teckelforum gelezen

maar ik ben er nog niet uit of ik gladharig leuker vind of ruwharig.. weetje wat ik opgemerkt hebt (correct me if i'm wrong) de ruwharige vind ik erg mooi als ze heeel donker zijn (dus bijna zwart van kleur met tan) maar zodra ze geplukt zijn, of ouder worden, worden ze lichter..ik heb dat bij 4 verschillende ruwhaar teckels gezien..klopt dat? vind ik namelijk zo jammer!
Maar goed, misschien moet ik idd naar NTC event in mei gaan, alleen ben ik geen lid van ze..kan je dan wel naar de kampioenschap gaan om te kijken? of moet je daar ook lid voor zijn?
Verder: weet iemand waar de NTC wandeling foto's gepost worden? ik kon ze hier of bij teckelforum niet vinden..vond het wel jammer, want wilde hier een paar foto's laten zien van de teckels die ik super mooi vind..zodat jullie een idee krijgen
Trouwens, mijn vriend begint het ook steeds intersesanter te vinden... ik praat de hele dag over teckels..en in het begin zei hij alleen " daar gaat onze vrijheid" maar nu ziet ie wel een beetje in dat het delen van je vrijheid met een teckel OOK leuk kan zijn

hihi..nouja.. ik heb nog wel wat maanden om hem volledig te overtuigen..haha. komt dus goed

uiteindelijk is dat ook heel goed gelukt met onze Karthuizer.. hij is namelijk helemaal verliefd op haar!