Toen we hem net hadden beet hij daadwerkelijk, nu snapt hij soms met een dikke grom erbij.
Nu heeft hij het "nadeel" dat hij er blijkbaar nogal aaibaar uit ziet
Ik loop op een vrije dag vaak als eerste uitlaatronde naar de bakker. die heeft keurige haakjes voor de open pui waar je je hond aan vast kan zetten. Sta dan op hooguit 5 meter afstand de broodjes af te rekenen en we lopen samen weer naar huis.
Het is bij de bakker al een keer eerder gebeurt dat iemand hem wilde aaien terwijl hij vast zit te wachten. Hij snapte en hij werd een valse hond genoemd.
Vanmorgen wilde een man hem aaien. Ik zei nog "Nee niet doen".
Chubby zat strak naar mij te kijken en de man aaide hem terwijl hij van achteren kwam over de kop. Jullie raden het al..... Chub snapte met een dikke grom naar de man.
Die ging helemaal over de zeik.
Hij snapte niet dat ik zo'n hond daar liet zitten. Waarop ik zei dat ik niet snapte waarom hij zo nodig mijn hond moest aaien.
Hij hield van honden. Waarop ik zei dat ie dan maar lekker zelf een hond moest nemen die hij de hele dag kon aaien :N:
Nog even uitgelegd over het hoe en wat. De man werd iets begripvoller maar zei dat ik dan verplicht ben te muilkorven of een waarschuwing aan hem moet hangen met de tekst "Niet aaien" .
Is dit zo?
Chubby negeert alles en iedereen zolang ze niet aan hem of mij komen.