" He! dat mag niet zomaar! altijd eerst even vragen!" en dan mogen ze van mij niet meer aaien.
9 van de 10 keer staat er dan een ouder schaapachtig achter het kind je aan te kijken alsof er een vogelspin op je gezicht loopt...
Mijn standaard reactie naar hun: 'wat als ze beten, dan waren hun hun vingers kwijt.'
(niet dat ik dan zo met ze op straat zo lopen, maar bij wijze van)
Er was pas geleden ook nog een idioot (volwassen man) die zomaar mijn pup optilde! Nou sorry hoor, maar daar word ik dan echt boos om/op!
Ik til toch ook niet ineens iemands baby op, of iemands handtas, gewoon omdat ik dat leuk of lief vind!
De laatste situatie was een jonge oma met haar kleinkinderen. Ik was naar het strand met mijn hondenbuggy, dus mijn hondjes zijn op kinder-gezicht-hoogte. Duikt er zo een kind die buggy in met haar hoofd, en duwt 2 van mijn hondjes klem tegen haar gezicht!!
Ik heb dat kind letterlijk van de wagen getrokken, en gezegt dat ze dat niet zomaar kan doen!
Zegt de oma:'ohw, maar ze weet wat ze doet, ze heeft thuis ook hondjes.'
Waaahhhtt...
Hellaas zijn mijn hondjes heel knuffelbaar, en laten ze zich ook graag knuffelen, en houden van kinderen
Maar soms..soms zou ik willen dat mijn hondjes van zich af beten

TARAK