frank1985 schreef:het is imo heel simpel. een hond die je bijv uit het asiel haalt of zelfs een pup druk je de eerste dag ook niet in een bench en gaat de rest van de dag de stad in.
en dat doe je dus mi ook niet met een werkhond die in de kennel zit...
lijkt mij heel duidelijk allemaal....
vanacht wat het flink aan het onweeren enzo en de pup ligt beneden in de bench. die begon een beetje te janken dus toen zijn we er ook uitgegaan en zijn we in de kamer gaan zitten. ik heb diesel toen ook uit de kennel gelaten en mee naar binnen genomen.
mischien niet ok, maar voor mijn eigen gevoel vind ik het niet eerlijk dat wij met zn allen binnen zitten en hij in zijn eentje in de kennel moet blijven....en al helmaal niet omdat het allemaal nieuw is voor hem !
hij heeft lekker een uurtje voor mijn voeten liggen snurken
Ik had nachtdienst en kwam net voor de onweersbui thuis (05.30 uur) Kon gelukkig nog net alle honden uitlaten voordat het echt losbarste, maar was toch al goed nat helaas

. Ging naar bed en toen kwam de eerste echt harde klapper. Oudste zoon werd wakker en we keken samen naar buiten om te zien hoe het met de honden was, Mikey sliep als een blok

, (vermoeiend hoor zo'n nachtdienst) en Cento keek wat ongelukkig. Mijn oudste zei meteen ach mam ik ga wel naar beneden en blijf bij Cento (de schat

) Maar heb hem weer lekker in bed gestopt en ben zelf weer naar beneden gegaan en heb Cento lekker binnen gehaald. Ook Cento heeft dus hetzelfde uurtje

binnen liggen snurken aan mijn voeten.
Ik zou niet weten wat daar mis mee is.