Hallo,
Wij zijn van plan om met Amber op behendigheid te gaan . Maar is het moeilijk om te leren, ik weet er nog niet zoveel van en dat vind ik wel jammer, dus misschien kunnen jullie me er iets over vertellen ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moeilijk?
Moderator: moderatorteam
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Of het in z'n algemeenheid 'moeilijk' is, dat hangt van je hond af denk ik
Sommige zaken zijn wat pittiger om aan te leren, zoals bijvoorbeeld de paaltjes, andere dingen moet je gewoon consequent op letten, zoals de raakvlakken. Maar ik vond het verder niet "moeilijk".
Er loopt nog een ander topic over, daar zou je ook even kunnen kijken. Of kijk even in het archief

Sommige zaken zijn wat pittiger om aan te leren, zoals bijvoorbeeld de paaltjes, andere dingen moet je gewoon consequent op letten, zoals de raakvlakken. Maar ik vond het verder niet "moeilijk".
Er loopt nog een ander topic over, daar zou je ook even kunnen kijken. Of kijk even in het archief

ok dankjewel !!Frenk schreef:Of het in z'n algemeenheid 'moeilijk' is, dat hangt van je hond af denk ik![]()
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Haha, helemaal mee eens! Maar het is ook vooral gewoon heel erg leuk om te doen en als dat je uitgaans punt is komt het vast helemaal goed. Bovendien moet er altijd wel een uitdaging blijven toch?Zoek stok! schreef:Het wordt steeds moeilijker naarmate je meer leertGewoon beginnen bij een goede hondenschool en je niet te druk maken over de moeilijkheid.