Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Moeilijk?

Moderator: moderatorteam

BobbyDinoAmber

Moeilijk?

Ongelezen bericht door BobbyDinoAmber »

Hallo,

Wij zijn van plan om met Amber op behendigheid te gaan . Maar is het moeilijk om te leren, ik weet er nog niet zoveel van en dat vind ik wel jammer, dus misschien kunnen jullie me er iets over vertellen ?
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Of het in z'n algemeenheid 'moeilijk' is, dat hangt van je hond af denk ik :denken:
Sommige zaken zijn wat pittiger om aan te leren, zoals bijvoorbeeld de paaltjes, andere dingen moet je gewoon consequent op letten, zoals de raakvlakken. Maar ik vond het verder niet "moeilijk".

Er loopt nog een ander topic over, daar zou je ook even kunnen kijken. Of kijk even in het archief :ok:
Afbeelding
BobbyDinoAmber

Ongelezen bericht door BobbyDinoAmber »

Frenk schreef:Of het in z'n algemeenheid 'moeilijk' is, dat hangt van je hond af denk ik :denken:
Sommige zaken zijn wat pittiger om aan te leren, zoals bijvoorbeeld de paaltjes, andere dingen moet je gewoon consequent op letten, zoals de raakvlakken. Maar ik vond het verder niet "moeilijk".

Er loopt nog een ander topic over, daar zou je ook even kunnen kijken. Of kijk even in het archief :ok:
ok dankjewel !!
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Het wordt steeds moeilijker naarmate je meer leert :wink: Gewoon beginnen bij een goede hondenschool en je niet te druk maken over de moeilijkheid.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Zoek stok! schreef:Het wordt steeds moeilijker naarmate je meer leert :wink: Gewoon beginnen bij een goede hondenschool en je niet te druk maken over de moeilijkheid.
Haha, helemaal mee eens! Maar het is ook vooral gewoon heel erg leuk om te doen en als dat je uitgaans punt is komt het vast helemaal goed. Bovendien moet er altijd wel een uitdaging blijven toch? :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”