Het hondje is gewoon al een oud besje, met alle ouderdomskwaaltjes van dien. Ik vond haar ook nog al oud overkomen terwijl ze nog maar 9 is, maar misschien dat de eigenaar zich vergist heeft zat ik te denken. Ze is namelijk al heel grijs en heeft ouderdomsstaar aan één oog. Verder vetbultjes, wat schilfertjes in de vacht en ik vond haar tanden ook niet zo best. Ook als ze soms normaal stond dan waren de pootjes recht, maar staken de teentjes van haar achterpootjes naar achteren. Ik weet niet precies hoe ik dat beter kan omschrijven.gyanty schreef:Een klein hondje van 9 wat al zo krakkemikkig is? Mankeert dat beestje zoveel dan?
Is dat sowieso wel verstandig om bij jou hond te laten, die jong, wat lomp en onbezonnen is?als hij echt zwak is als jij bestempeld...??
Als het naar je eigen inziens zoveel problemen gaat opleveren, moet je of de keuze maken de hond niet op de bank te doen, of niet op die hond te passen. Als je geen risico met je eigen hond wilt oplopen. Voor mij zijn de regels kwa logees heel duidelijk. Ik moet het zien zitten en mijn dieren moeten er ook geen problemen mee hebben of krijgen. Ik doe het ten slotte voor mijn plezier...
Ik wil wel op het hondje passen, de collega van mijn vriend heeft niet echt een andere optie (hij wilde haar niet naar een pension toe brengen)en kan op het moment wel wat hulp gebruiken.
We hebben inmiddels besloten het het hondje niet op de bank te laten. En ik voorzie verder geen problemen tussen het hondje en onze hond, onze hond is voor zijn leeftijd en grootte verbazingwekkend handig. Hij is qua bewegingen niet lomp vergeleken met andere honden van zijn grootte en leeftijd en hij is erg voorzichtig met oude honden en pupjes en zo. Dus dat gaat gelukkig wel goed komen.