Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Selena schreef:Dick zei al: "Doe je toch met Wieb mee, Seleen?"
Nouuuuuu, dacht-ut-nie! Behalve Wieb geen keuringsklare of lijnklare honden, -of ik moet Spike pakken ook geen goed idee- dus ik sla over...
flauw hoor....Wiebje kan best
maareh, komen jullie wel.....wordt als t goed is t mannetje zijn debuut....
hahahha leen jij Wieb van Dick dan?!?!?!?!
Gaat niet om te komen als stelwerk zo laat begint, dat gaat Dennis echt niet redden.
ehm, heb er hier al genoeg om uit te kiezen (je mag wel met 1 van hier meedoen hoor )
Hij gaat het weekend erop voor het eerst logeren bij opa & oma omdat wij vrijdag naar de Toppers gaan (in dec. al afgesproken) en nog een dagje extra omdat de puppen 13 juni afgeleverd worden (vond Oma geweldig, ik minder grappig maar was wel het meest praktisch), dusseh je dacht toch niet dat ik hem het weekend ervoor ook uit ging besteden....
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
Hij gaat het weekend erop voor het eerst logeren bij opa & oma omdat wij vrijdag naar de Toppers gaan (in dec. al afgesproken) en nog een dagje extra omdat de puppen 13 juni afgeleverd worden (vond Oma geweldig, ik minder grappig maar was wel het meest praktisch), dusseh je dacht toch niet dat ik hem het weekend ervoor ook uit ging besteden....
Ik heb net afgezegd.
Ik trek het momenteel niet, ben heel hard toe aan een weekend zonder verplichtingen op hondengebied zodat ik wat rust kan nemen.
Aangezien ik met Biène maar beperkt mee kon doen heb ik dus de keuze gemaakt me af te melden.
Jammer dat het zo'n pokke eind is, en gezien ik gisteren al eens over en weer naar Lith geweest ben (had daar beter gebleven, was ik in de buurt ), ga ik iets anders doen denk ik :N:
maart schreef:Jammer dat het zo'n pokke eind is, en gezien ik gisteren al eens over en weer naar Lith geweest ben (had daar beter gebleven, was ik in de buurt ), ga ik iets anders doen denk ik :N:
en dan bel je niet ff
woon tegenwoordig nl in Lithoijen.......maar ook Uden/Veghel was niet heel erg uit de richting......
maart schreef:Jammer dat het zo'n pokke eind is, en gezien ik gisteren al eens over en weer naar Lith geweest ben (had daar beter gebleven, was ik in de buurt ), ga ik iets anders doen denk ik :N:
en dan bel je niet ff
woon tegenwoordig nl in Lithoijen.......maar ook Uden/Veghel was niet heel erg uit de richting......
Ik heb helaas niet zoveel gezien, we waren wat laat maar toch net nog een stukje van de volgels meegepikt (wat zijn ze mooi zeg!). Je manneke heeft een gemene beet zeg Jammer van het weer, maar het was gelukkig wel droog.
Gos schreef:Ik heb helaas niet zoveel gezien, we waren wat laat maar toch net nog een stukje van de volgels meegepikt (wat zijn ze mooi zeg!). Je manneke heeft een gemene beet zeg Jammer van het weer, maar het was gelukkig wel droog.
toch wel al het stelwerk gezien???
en de vogels...je krijgt binnenkort wel een mailtje....
Gos schreef:Ik heb helaas niet zoveel gezien, we waren wat laat maar toch net nog een stukje van de volgels meegepikt (wat zijn ze mooi zeg!). Je manneke heeft een gemene beet zeg Jammer van het weer, maar het was gelukkig wel droog.
toch wel al het stelwerk gezien???
en de vogels...je krijgt binnenkort wel een mailtje....
Stelwerk wel ja. Als ik een boef was, zou ik wel rap blijven staan als ze Baudi op me af stuurden Ik heb zelf gewoon getraind, dus eerder ging niet, en Peter was met een clubgenoot mee intrainen voor de keuring, vandaar dat we ons pas later konden voegen bij zijn clubgenoten (hij is sinds gisteren officieel lid ).
mooie fotos Crutz van een mooie hond !!
hoe moet je je handen eigenlijk houden ?
en waar ben je nog niet tevreden over ? omdat je zei dat er nog veel werk te doen is ....