Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Maybe....maybe.....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Als ik eerlijk ben vermoed ik dat Haakon gewoon een puber is en geen raar gedrag vertoont. Wel vind ik het erg jammer dat de motivatie nu is omdat hij ingezet wordt als dekreu (de weg is lang, hoewel die van ODH zowat geen eisen hebben qua fokkerij). Het is goed dat je ermee traint en hem wil bijstellen zeg maar, maar je kan beter een fijne huishond hebben dan een dekreu :wink:
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Mireillevdw schreef:Maar de laatste tijd reageerde Haakon behoorlijk opgewonden als er andere honden in de buurt zijn. Hij gaat fixeren, borstelen (rugharen overeind), blaffen (soms) en trekken als hij oogcontact kan krijgen met de andere hond. Als er geen oogcontact is, valt het allemaal gelukkig mee.
Even ter duidelijkheid; dat borstelen en blaffen hoeft niet verkeerd te zijn he. Vooral dat borstelen, dat heeft verder
niks met agressie te maken, het is gewoon opwinding, dat kan vaak goede leuke opwinding zijn bijvoorbeeld
als ze willen gaan spelen of iets dergelijks, en dat blaffen precies hetzelfde, van opwinding.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Ik zou in ieder geval maar eens wachten hoe hij zich verder ontwikkelt voordat je er uberhaupt maar mee bezig zou zijn of je hem ooit als dekreu in zou (willen/kunnen) zetten. Hij is nog helemaal niet echt hond op deze leeftijd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”