Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maybe....maybe.....
Moderator: moderatorteam
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Als ik eerlijk ben vermoed ik dat Haakon gewoon een puber is en geen raar gedrag vertoont. Wel vind ik het erg jammer dat de motivatie nu is omdat hij ingezet wordt als dekreu (de weg is lang, hoewel die van ODH zowat geen eisen hebben qua fokkerij). Het is goed dat je ermee traint en hem wil bijstellen zeg maar, maar je kan beter een fijne huishond hebben dan een dekreu 
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Even ter duidelijkheid; dat borstelen en blaffen hoeft niet verkeerd te zijn he. Vooral dat borstelen, dat heeft verderMireillevdw schreef:Maar de laatste tijd reageerde Haakon behoorlijk opgewonden als er andere honden in de buurt zijn. Hij gaat fixeren, borstelen (rugharen overeind), blaffen (soms) en trekken als hij oogcontact kan krijgen met de andere hond. Als er geen oogcontact is, valt het allemaal gelukkig mee.
niks met agressie te maken, het is gewoon opwinding, dat kan vaak goede leuke opwinding zijn bijvoorbeeld
als ze willen gaan spelen of iets dergelijks, en dat blaffen precies hetzelfde, van opwinding.
-
Gos
- Zeer actief