Ik liep straks te wandelen met Luna langs het kanaal, toen ik in de verte een mevrouw aan zag komen lopen met 3 Chihuahua's aan de riem.
Ik roep Luna bij me en lijn haar aan en loop langs die mevrouw.
In het voorbijlopen snuffelt Luna aan een van de hondjes, kwispelt even en wandelt weer verder, waarop mevrouw zegt: "Oh kijk nou, ze vinden elkaar leuk. Misschien kunnen ze wel even spelen!"
Ik antwoordde dat Luna nog jong is en lekker speels en net iets groter en lomper dan haar hondjes.
Maar nee "haar hondjes konden daar prima tegen, die speelden ook vaak ruw samen, blaatblaat"
Ik heb gezegd dat het me toch niet zo'n goed idee leek, omdat Luna gewoon veel te groot is en zoiets gewoon helemaal verkeerd kan aflopen. Die hondjes zijn gewoon veel te 'teer'. 1 misstapje van Luna en een gebroken nekje kan het gevolg zijn.
Hierna werd mevrouw helemaal hysterisch. Als mijn hond zo gevaarlijk was, moest ik m muilkorven en niet los laten lopen! Iedereen scheen altijd zo te reageren als mevrouw vroeg of de hondjes samen konden spelen en mevrouw was dat helemaal zat. Ze vroeg me zelfs of ik voortaan niet ergens anders kon gaan wandelen, zodat ze haar hondjes veilig los kon laten lopen!! Hallooowww??
Ik was echt verbijsterd hoe dom iemand kan zijn!