Ik geloof niet dat ik dat bedoel met gedoogd. Het wordt zo weer behoorlijk opgeblazen.Valerie schreef: Ik ben ook absoluut niet blij met walsende over enthousiaste honden aangezien die ook over mijn kleine ed/artrose hondje walsen die daarna mank loopt. En als je er wat van zegt is het "maar hij doet toch niets?"
Neuh, tuurlijk niet. Helemaal geen probleem hoor dat mijn hondje hier vrolijk en rustig rond liep en omdat jij jouw 40 kg overal-op-af-stormende-hond niet onder controle kan houden mijn hond nu niet meer kan lopen. Wat maakt het uit, het is gedoogd![]()
Natuurlijk is het niet netjes dat mensen hun honden over andere honden heen laten walsen, zeker niet in een aanlijngebied.
Ik denk niet dat het heel erg is dat er honden los lopen in een aanlijngebied (en het wordt ook gedoogd), maar niet alle honden zijn hier dus voor geschikt.
Het zou handig zijn als je je hond dan fatsoenlijk terug kan roepen en ook wel zo netjes om je hond aan te lijnen als er iemand met aangelijnde honden aankomt.
Ik geef de TS dus ook gelijk dat de hond niet los had moeten lopen, maar ik vind het hele verhaal en vooral de reacties bijzonder overdreven.