Leuke opmerking. Maar wat geeft dat? Staat er ergens dat het dweilen met de kraan dicht is? Ik ben het er overigens totaaaaal niet mee eens. Juist nu heel veel mensen Spaanse en Griekse honden hebben wordt bekend wat daar speelt en kan er druk uitgeoefend worden. Het is dus feitelijk klinkklare onzin dat het zinloos is. Ik weet niet of je weet hoeveel buitenlandse asielen er nu voorbeeld stellen met gelden uit bv NL gegeven door mensen met een hond uit dat land? Enig idee?Agnes-en-Balou schreef:Het is gewoon dweilen met de kraan open, om honden te 'redden' uit Spanje (of Griekenland etc)
Dus niet zomaar roepen dat alles zinloos is. Al was het dat, voor mijn hond is het zeker niet zinloos om hier gehaald te zijn dus dat lijkt me al genoeg.
Mensen moeten eens niet zo lullen over zaken waar ze niks van weten. Kijk voor de lol eens op internet naar Kimba, een lokaal aftands asieltje in Zuid Spanje. tenminste, dat was het totdat Eline en wat andere mensen na ophalen van een hond werkelijk alles 180 graden hebben omgedraaid daar. Dus wat lul je? Weet je hoeveel honden er inmiddels profijt hebben van het ophalen van 1 lullig klein podenco'tje uit dat asiel?
Denk je dat Spanjaarden hun honden op straat mikken als niemand dat meer accepteert en er wel goede asielen zijn? Nu is het loslaten of in een dodingsstation.