Boomer vind het allemaal niet zo super..
In de wachtkamer is er niets aan de hand. Lopen we richting de spreekkamer probeert hij of we niet toevallig op weg naar buiten waren 'niet naar buiten vrouwtje? Okay, ga ik toch met jou mee..'.
Eenmaal in de spreekkamer gaat hij standaard maar gelijk op de weegschaal zitten, heeft hij dat weer gehad. Zodra zn gewicht opgelezen is, staat hij op en gaat bij de deur zitten, alsof hij echt verstaat dat ik doorgeef hoe zwaar hij is..
Als hij op tafel moet, vind hij het niet zo leuk, laat zich er wel optillen of springt er soms zelf wel zelf op.
Onderzoeken is maar zozo, staart omlaag en tegen mij aanleunen.
Laatste keer bij de DA, hij was in zn knie gebeten en ik wilde dat goed onderzocht hebben. HIj laat alles toe, eenmaal op de grond bedenk ik dat hij ook diarree had en is hij daar verder onderzocht. Ook moest hij zn enting, bedacht ik me ook te laat, dus die is op de grond gegeven. Super relaxed, hij (en ik ook niet, dat scheelt ook een eind, weet ik zeker) had niet eens door dat die spuit er al in zat..Bij de vorige DA deed dat enten zo verschrikkelijk pijn, hij hapte zo naar de DA..
Benny is als de dood bij de DA, maakt niet uit of we binnen of buiten zijn..
Die klimt gewoon in mn nek, letterlijk.
Hij is aps 2x geweest in zn 3,5 jaar.